1

Onderwerp: mars of milkyway vulling

Heb een vraagje...
wil graag een keer mars of milkywayvulling maken.
Maar doe je dit met BC of met slagroom?
En hoeveel mars of milkyway doe je erdoor?
Alvast bedankt :)

2

Re: mars of milkyway vulling

misschien heb je wat aan dit recept :think:

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/163/Nogavulling/

ipv noga doe je er mars of milky way door

Ik had wel toen een heel pakje noga er doorheen gedaan, was veel lekkerder en je proefde de noga meer :P

groetjes, Diana

3

Hier staat het recept voor marsmousse;

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/158/Marsmousse/

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Thnx ga het uitproberen :)
dus toch slagroom en geen BC

5

ik heb hem voor T&T met BC gemaakt, omdat hij de hele dag moest staan, en iedereen vond hem super!

Groetjes, Dorothea.

6

Heb gisteren dat marsmousse uit mogen proberen.

Iedereen vond het heerlijk, wel erg machtig.
Ik zou een volgende keer met 1 laag marsmousse en 1 laag slagroom doen (2 lagen marsmousse bleek toch wat te), of kleine stukjes snijden.

Voor milky way geldt in principe hetzelfde recept, klinkt ook wel lekker.  :think: Vraagt me alleen af wat je dan overhoud van de smaak van milky way.
Als je de melkvulling met slagroom mengt proef je er niets meer van, dan is het alleen nog slagroom met een beetje chocolade...

7 Laatst bewerkt door Regenboog (23-01-2011 20:27)

Dot schreef:

ik heb hem voor T&T met BC gemaakt, omdat hij de hele dag moest staan, en iedereen vond hem super!

Je bedoelt dus dat je de hoeveelheid slagroom vrvangen hebt voor dezelfde hoeveelheid BC?
Gebruikt je dan de 1 op 1 of de gekochte?

@ilonas goed om te horen dat ie in de smaak viel.
Ga het zker ook proberen...twijfel nu alleen of ik slagroom of BC zal doen. ennuh, geloof jou gelijk wb de milkyway... dat er niet veel smaak overblijft.... dus sla ik die wel over

8

ik had de bc van de mix gemaakt en een stuk of 8 marsen zacht gemaakt in de magnetron, niet te warm maken! en dan snel door de bc mixen.

Groetjes, Dorothea.