Onderwerp: zo...en dan nu eerst even een....amsteltje!
Taart spreekt voor zich, denk ik. Bedankt voor het kijken en tips mogen altijd!

O ja, hij is gevuld met een laagje aardbeienjam en een laagje zwitserse room.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » zo...en dan nu eerst even een....amsteltje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Taart spreekt voor zich, denk ik. Bedankt voor het kijken en tips mogen altijd!

O ja, hij is gevuld met een laagje aardbeienjam en een laagje zwitserse room.
oeps, niemand vind m leuk geloof ik
Gelukkig was de reactie van de opdrachtgeefster wel positief! 
Ik vind em wel leuk
Is weer eens wat anders met deze kleuren en zo'n biertaart blijft leuk vind ik. Staat ook nog op mijn lijstje om ooit nog eens te maken.
Wow, leuk! Doe het je nog niet na!!!
oo, gelukkig! Dank jullie wel!
leuk..mooi gedaan
ik vind dit één van de mooiere biertaarten ...zeker ook dankzij het kleurgebruik.Dus knap gedaan hoor
En ze is mooi hoor maar ik vind de laatste tijd ook dat je of naam moet hebben of een superknaller van een taart of een naar of leuk verhaal erachter vooraleer men een berichtje post. Heb gisteren mn bijnakoekjes geplaatst en deze verdwenen in no time naar pagina twee 
ik vind dit één van de mooiere biertaarten ...zeker ook dankzij het kleurgebruik.Dus knap gedaan hoor
En ze is mooi hoor maar ik vind de laatste tijd ook dat je of naam moet hebben of een superknaller van een taart of een naar of leuk verhaal erachter vooraleer men een berichtje post. Heb gisteren mn bijnakoekjes geplaatst en deze verdwenen in no time naar pagina twee
Jij schrijft precies wat ik ook al gedacht had! Wel jammer eigenlijk, want gister dacht ik nog; zal ik nog wel steeds wat showen?
Bedankt voor je complimenten, leuk! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » zo...en dan nu eerst even een....amsteltje!