1 Laatst bewerkt door chocotoetje (23-01-2011 10:42)

Onderwerp: heks voor een heks...

mijn zusje is nogal van gothic en dat soort dingen, dus wanneer ze zich helemaal heeft opgedoft noemen mijn jongens haar een heks!

dus toen ik de vrije hand kreeg voor een taartje voor bij de high tea voor haar verjaardag, leek het me leuk dit eens te proberen.

ik vond het nog best wel heel erg lastig en het is ook niet geworden zoals ik het in mijn hoofd had, mja... 

oordeel zelf: ;)

http://i139.photobucket.com/albums/q306/sandra_van_overeem/020-2.jpg?t=1295775051

ow ja... hij is gevuld met chocomousse, stracciatella slagroom (aangevette slagroom met hagelslag :D) en bbr.

ik d8 ik doe nog even een fotootje van de "heks" zelf erbij :D

http://94.100.114.53/158050001-158100000/158051301-158051400/158051312_5_Y76F.jpeg

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

Re: heks voor een heks...

leuk gedaan hoor!! :thumb:

3

Wat een prachtige heksen taart!!
Ben zelf helemaal niet van het gothic gebeuren, maar ik vind de jurk van je zus erg mooi!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

4

Knap gedaan hoor! Enneuh... je zus lijkt niet op je! ;)

5

Hij is geweldig!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

6

Erg gaaf bedacht en ik vind m supergelukt!
Je zusje is vast een lieve heks.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

7 Laatst bewerkt door fairylaughs (23-01-2011 13:43)

ik vind hem erg leuk hoor.. dat zwarte vind ik mooi gedaan, hoe je het erlangs gehangen hebt

wat minder is dat het motief niet echt goed is gedaan, (dat op het paars)

Yummie

8

ja dat klopt, het zat er wel goed in, maar met bekleden heb ik het er uitgestreken zeg maar... dat in zeker een punt waar ik ontevreden over was!

enne ing... op deze foto lijkt ze misschien niet, maar zie mij op fotos in die leeftijd en we zijn 2 druppels! :D
we schelen dan ook 11 jaar... :D

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!