1 Laatst bewerkt door Eefjes taarten feest (22-01-2011 20:56)

Onderwerp: Baking cups vettig

Hoi,

Ik had laatst hele leuke baking cups besteld van wilton de prinses (met kroon) en de hartjes ivm valentijnsdag. *D

Nu heb ik ze van de week allebei geprobeerd, maar ze worden  heel vettig in zodat je de bedrukking niet meer ziet en de cup van de prinses was veel wijder dan mijn bakblik in muffinvorm zodat dit er niet mooi in paste.  :nooo

Nu is mijn vraag aan jullie, gebruiken jullie weleens baking cups met print (zoals hierboven beschreven) of alleen de witte stevige en zo ja met print, van welk merk en hebben die net zulke leuke desings als wilton maar dan ook nog zichtbaar na bakken (dus zonder dat het vettig wordt aan de buitenkant)?

Als ik ze kado geef aan iemand wil ik natuurlijk wel dat ze perfect zijn en ik krijg misschien van iemand de vraag om cupcakes te maken voor haar dochters verjaardag en dan wil ik wel de juiste papiertjes kunnen gebruiken die bij het thema prinses passen.  :thumb:

groetjes evelyne (eefje)

groetjes Evelyne

2

Re: Baking cups vettig

Ik heb die wilton met dieren gebruikt en hetzelfde probleem met HOM heb ik dat niet met de printjes die blijven mooi

3

Ik gebruik alleen nog maar House of Marie, witte en gedecoreerde cups, grote en kleine.
Altijd tevreden over, hebben ook veel dessins om uit te kiezen. Cups blijven ook mooi in vorm en laten niet of nauwelijks los.
Wanneer ze wel losgaan dan heb ik bijna altijd het beslag te lang gemixt. Zodra alles gemengd is moet je eigenlijk meteen stoppen.

4

House of Marie :Y die blijven mooi en zijn goed stevig. Culpitt vind ik ook goed, zijn alleen een beetje groot.

groetjes el

5

sinds ik margarine gebruik ipv roomboter worden ze niet meer zo vet dat mijn hele bakvorm ook vet is.
en ze smaken nog steeds hetzelfde hoor!
maar idd sommige merken papiertjes passen niet goed in de vorm.
heel erg irritant!

6

hier gisteren ook vettige papiertjes, en ik heb half roomboter half margarine gebruikt...

Groetjes, Dorothea.

7

House of Marie...
Super tevreden erover... laten nooit los.. mooie kleuren en schijnen niet door..

8

Ik gebruik tegenwoordig het liefst Culpitt en House of Marie. Ze blijven heel mooi na het bakken.

9

ik had ze met kerstafdrukjes maar ook bij mij vet en ik gebrureik alleen vloeibare blueband voor mijn gewone cake ivm allergie, met dr oetker nooit vette papiertjes maar ook geen mooie cakejes,heb nu witte van de aggrimarkt die ga ik binnnenkort proberen  maar volgens mij is wilton niet het beste merk voor de paiertjes

groetjes Willeke

10

el schreef:

House of Marie :Y die blijven mooi en zijn goed stevig. Culpitt vind ik ook goed, zijn alleen een beetje groot.

groetjes el

En waar kun je die kopen, want ik zie op de site dat ze niet aan consumenten leveren en in de webshop zie ik ze ook niet.

11

fruitcake schreef:
el schreef:

groetjes el

En waar kun je die kopen, want ik zie op de site dat ze niet aan consumenten leveren en in de webshop zie ik ze ook niet.

Via google kom je wel wat shops tegen..............

Dank allemaal voor jullie reactie, ga ik gelijk kijken bij de andere merken. HOM heb ik een mailtje gestuurd waar ik ze kan kopen als particulier dus hopelijk komt daar snel een reactie op.

Groetjes Evelyne

groetjes Evelyne

13

Eefjes taarten feest schreef:

Dank allemaal voor jullie reactie, ga ik gelijk kijken bij de andere merken. HOM heb ik een mailtje gestuurd waar ik ze kan kopen als particulier dus hopelijk komt daar snel een reactie op.

Groetjes Evelyne

Bij de webshop kan je die van culpitt kopen en bij taartendecoratie kan je en culpitt en House of Marie kopen.

14

Ik heb laatst bij de AH hele leuke rode cuppies gekocht met witte bloemen. Kosten bijna niks en ik kreeg hele mooie cakejes zonder vette papiertjes en ze bleven ook nog mooi in het papiertje zitten! Was er helemaal blij mee!

Die van de AH heb ik idd in de zelfde baking meegenomen en die waren vele malen beter! Ik zal eens even rondneuzen op het web

groetjes Evelyne

16

Ik heb vandaag voor het eerst die van culpitt gebruikt................en die bevallen heel goed! Moet nog wel even de hoeveelheid mix uitvogelen, want ze zijn idd wat groter (hoger) dan die van dr Oetker die ik hiervoor gebruikte............

Niks vettig of dat de opdruk verdwijnt (ik gebruik de mix van custers waarbij zonnebloemolie wordt gebruikt).