1

Onderwerp: Appelkaneel cake en???

Hallo  allemaal,
wie kan me helpen.
Ik wil graag een taart bekledenmet appel kaneel cake als basis. Hier zit dus reeds verse appel in.
Heeft iemand een idee met wat ik de taart kan vullen?

Kaneel en appel zijn aanwezig,maar een leuk laagje ertussen is altijd wel lekker.

Wie weet raad??

Bedankt voor je reactie.

gr Colinda

2

Re: Appelkaneel cake en???

Ik ben dol op warme appeltjes met kaneel en warme vanillesaus :9, maar dat is geen optie :thunk: Misschien vanillecreme of banketbakkersroom?  Iets met rozijntjes?

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

ik doe er altijd een paar eetlepels custard in (jammie)
en als de (open)appeltaart net in de oven gaat en nog even een geklutst eitje erover heen mikken.
wordt hij net iets smeuiger van.

4

Ik lees nu pas echt goed: ik zie dat je een appel-kaneel cake gaat  maken. Dan zou ik eigenlijk gewoon ook rozijntjes erdoor doen ( al of niet geweekt in rum ofzo :9 ) en 'm verder alleen afsmeren :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

appeltaart kwark/yoghurt van de mona  :9

6

Ik ben dol op appel/kaneel cake met verse appeltjes en gebruik deze dan ook vaker voor de taart.  :P
Ik vul hem dan niet :+ . Gewoon omdat ik de cake zo al lekker vind. Maar als de taart aangesneden is, dan geef ik het stukje met een toefje slagroom ernaast. Ik heb dan wel vaak meerdere smaken slagroom als keuze, maar dat hoeft niet. 
Ik vind dat zelf eigenlijk lekkerder dan een vulling die meestal weer gaat overheersen. En zo hebben mensen ook een keuze. Ook om er niets bij te nemen.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7

Is een laagje appelstroop een idee?

Dat is toch een TAART waard!

8

Ik vind de cake ook heerlijk zonder vulling, dus ik zou hem ook niet vullen. Misschien inderdaad net als Ottolien, slagroom erbij doen.

Dulce de leche, een laagje speculaas, vanille bc met een laagje harde wener kruidcake.... etc :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

10

Ik zou een laagje banketbakkersroom doen als vulling.

11

sanria schreef:

ik doe er altijd een paar eetlepels custard in (jammie)
en als de (open)appeltaart net in de oven gaat en nog even een geklutst eitje erover heen mikken.
wordt hij net iets smeuiger van.

sorry niet goed gelezen.
dacht ook dat het om een taart ging.