1 Laatst bewerkt door Judy (23-01-2011 19:40)

Onderwerp: Etty's workshop vandaag

Ik heb vandaag de complete workshop bij Etty (Etspaghet) gevolgd. Toen ik begon met ontwerpen heb ik besloten om alvast een deel van een opdracht te maken. Dit resultaat is dus nog niet af...maar ik vond het leuk om hem alvast te showen.  Had ik zelf een taartje moeten bedenken...dan had ik andere kleuren gekozen en misschien wel een ander ontwerp...maar toch blij met dit begin.

Er komt nog een laag onder en nog wat meer detailwerk op.

http://desmond.yfrog.com/Himg620/scaled.php?tn=0&server=620&filename=jjjhs.jpg&xsize=640&ysize=640http://desmond.yfrog.com/Himg614/scaled.php?tn=0&server=614&filename=jrgez.jpg&xsize=640&ysize=640

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: Etty's workshop vandaag

Was gezellig! :D

Je zou je ontwerp ook nog eens in moeten scannen en er naast laten zien! :) Vond het knap dat je taart en de kleuren ook echt op je bedachte ontwerp leken :thumb:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Jaaa.ga ik morgen doen (scannen)..ben na het racen richting kids en alles richting bed ed. op de bank geploft. Je zou me moeten zien zitten...naast me mijn foto tas..laptop op schoot.

Bedankt voor de gezellige dag en de overheerlijke lunch. Je moeder kan heerlijke soep maken...(kom  maar op met dat recept :D)

4

Ha, je was de eerste  :Y

Hij ziet er leuk uit en het zwarte lijntje wat je nog langs de wiebertjes zou doen, zal hem zeker af maken.

5

Goh, hier nog zo'n mooierd! Ik mis alleen de gele strik whahhahaa... :lol:

Erg gezellig geweest enne....prachtige taart! Ik ben benieuwd als hij helemaal af is  :thumb:

Groetjes Maji

6

mooi hoor!

7

Leuk!

8

Judy schreef:

Bedankt voor de gezellige dag en de overheerlijke lunch. Je moeder kan heerlijke soep maken...(kom  maar op met dat recept :D)

Ik zal vanmiddag eens aan haar vragen ;) In de gehakballetjes zaten in ieder geval Provençaalse kruiden als ik mij goed herinner!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

9

Laat je je taart nog wel zien als hij echt helemaal af is? Je wilde toch nog voetballen er op doen?? Nou hij is in ieder geval mooi geworden, net als je ontwerp.

groetjes Marlies

deze is echt heel gaaf, mooie kleur groen ook!

11

Wat een leuk stapeltje en prachtige kleur groen! :Y

12 Laatst bewerkt door Judy (23-01-2011 19:42)

@ myjo..wanneer de taart af is plaats ik zeker weer een foto!
@ Sandy & Arnout die kleur groen is geheel te danken aan Etty en d'r mengseltoverkunsten..

Bedankt!

Oh..heb mijn ontwerp er ook bijgezet..

13

Super mooi toch :Y
Welke maat "sprieten" heb je gebruikt boven op je taart