1

Onderwerp: blanda schaaltjes ikea , in de oven???

hallo , ik heb een vraagje of ik nou die blanda schaaltjes in de oven kan doen, ik kan het er nergens op ontdekken,ze komen van de ikea vandaan. heb de kleine, wil ik gebruiken voor een borstentaart.
hoeveel moet erin dan, en hoelang in de oven, als je ze tegelijk doet. help mij!!!!(bijvoorbeeld, gewoon als je een biscuit bakken voor 24cm en dan de helft vullen ofzo), alvast bedankt.

2

Re: blanda schaaltjes ikea , in de oven???

:Y  :Y  :Y  kunnen gewoon in de oven.
In de rubriek tabellen (links op je scherm) staat hoeveel mix je nodig hebt voor de blanda's

3 Laatst bewerkt door Carien (21-01-2011 23:23)

Blanda 12- inhoud: 0,5 liter, voor 3 stuks 3 eieren, 200gr mix, 20 water; 25 min, 150 hetelucht
Blanda 20 cm- inhoud: 1,9 liter  270gr mix, 4 eieren M,  27 ml water; 45 min, 150 hetelucht

wel de roestvrijstalen gebruiken

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Een aanvullend vraagje van mij.. Heeft iemand de hoeveelheden voor een blanda van 15 cm??

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

5

de how-to van Lot is een hele handige: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=89894

6

Dames, bedankt allemaal voor de tips.
ik moet er dan maar eens een keertje er vier bijhalen, heb er maar 2,ze zagen er erg mooi uit op de how to.
wat ik trowens ook wel eens doe voor de boobies, is met folie in het kommetje, dan repen biscuit, vullen om en om, en dan komen er ook erg mooie bolletjes uit.
groetjes.

7

Jolleke schreef:

Een aanvullend vraagje van mij.. Heeft iemand de hoeveelheden voor een blanda van 15 cm??

vol laten lopen met water (tot aan de rand), dit overgieten in een litermaat en dan per halve liter inhoud 1 ei. Per ei neem je vervolgens 66 gram mix en 6,6 ml water

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl