Re: Like you can slip in and walk away... :)
Geweldig!!!!!!!!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Like you can slip in and walk away... :)
Geweldig!!!!!!!!! 
Ik geef hierbij mijn huis ook op als beschikbaar voor een gastworkshop.
In Italie??
Dank jullie wel allemaal
Ik ben weer 10 meter gegroeid 
Maris ik wil wel bij jou aanschuiven!!! hebbie nog plek dan? wel reserveren voor mij dan hoor 
Super
Ik wil ook
ik hou het in de gaten 
Maris ik wil wel bij jou aanschuiven!!! hebbie nog plek dan? wel reserveren voor mij dan hoor
we zijn een datum aan het prikken 
wat gaaf!!
Super mooi! 
ik wil ook !!
Ow wauw, die paarse!! Die wil ik als ik weer rondjes ren.
Kun je geen schoenenlijntje opzetten?
su-per-gaaf!!! echt geweldig!!!!!!
kwebbeltje schreef:Maris ik wil wel bij jou aanschuiven!!! hebbie nog plek dan? wel reserveren voor mij dan hoor
Ohh ik wacht af wil ook wel heel graag bij jouw een plekje
maris18+ schreef:kwebbeltje schreef:Maris ik wil wel bij jou aanschuiven!!! hebbie nog plek dan? wel reserveren voor mij dan hoor
Ohh ik wacht af wil ook wel heel graag bij jouw een plekje
Zoals het er naar uit ziet wordt het 18 maart.
Ik zou ook wel erg graag aan willen schuiven bij Maris, echter heb ik de set om de schoen te maken niet??:(
Ik zou ook wel erg graag aan willen schuiven bij Maris, echter heb ik de set om de schoen te maken niet??:(
Dat maakt niet uit mail me maar
Hoi,
Jeetje wat mooi zeg
wat zou ik dat graag willen leren maken!
Is het ook mogelijk dit in NH te organiseren??????
Please................................

Wowww, prachtig. Ze lijken net echt. Als je een workshop in de buurt geeft, dan ga ik mij zeker opgeven.
Wauw!!!!
Waar kun je die shoe kits kopen!
Wil ik ook!
groetjes Monique
Wauw!!!!
![]()
Wil ik ook!groetjes Monique
normaal maak ik geen reclame voor mezelf, maar aangezien Tirs mijn naam al heeft genoemd....bij mij!! Helaas zijn ze weer even uitverkocht, maar ze zijn er snel weer!!!
Ze zijn weer prachtig Tirs, iedere keer als ik weer een schoen voorbij zie komen, kan ik niet wachten om ook eens lekker op mijn gemakkie te freubelen, helaas heb ik nog steeds niet een eigen exemplaar 
Voor degene die in mijn omgeving wonen, Tirs en ik zijn een dagworkshop aan het plannen, zal op een maandag zijn. Komende week komen we met een datum!
oowww, die zijn echt gaaf !! Mijn complimenten 
Mo-tje78 schreef:Wauw!!!!
![]()
Wil ik ook!groetjes Monique
normaal maak ik geen reclame voor mezelf, maar aangezien Tirs mijn naam al heeft genoemd....bij mij!! Helaas zijn ze weer even uitverkocht, maar ze zijn er snel weer!!!
Ik hou het in de gaten!
Dames op maadag 28 februari komt ze naar Tiel dat is net achter Utrecht!
opgeven kan via de mail!
groetjes deborah
WAUW!!! Echt heel mooi 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Like you can slip in and walk away... :)