Onderwerp: Dolfijnen en wavy
Een dolfijnentaart voor Anna.
En een wavy op een workshop in 's Gravenzande door Gerlinde. Was erg gezellig en superveel geleerd. En lekker geshopt, dat ook

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dolfijnen en wavy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een dolfijnentaart voor Anna.
En een wavy op een workshop in 's Gravenzande door Gerlinde. Was erg gezellig en superveel geleerd. En lekker geshopt, dat ook

wat een mooie, vrolijke dolfijnentaart
, daar was ze vast blij mee
en 'vervelend' hè, dat workshops altijd zo duur worden 
mooie taarten! Ik vind je dolfijntjes erg lief!
Leuke taarten! Die dolfijntjes zijn echt lief!
Ik wist niet dat Gerlinde ook wavy-workshops geeft. Ik dacht dat alleen Suuz en Brenda dat deden.
Leuke taarten! Die dolfijntjes zijn echt lief!
Ik wist niet dat Gerlinde ook wavy-workshops geeft. Ik dacht dat alleen Suuz en Brenda dat deden.
Ja, bij Marianne. Suuz en Brenda staan vermeld op de site dus ik verwacht dat het met instemming van beide is 
Wat een leuk dolfijnentaartje! 
Mooie taarten hoor
en vind je dolfijntjes top 
Dank jullie wel!
dolfijne taarten!!
yakefrank schreef:Leuke taarten! Die dolfijntjes zijn echt lief!
Ja, bij Marianne. Suuz en Brenda staan vermeld op de site dus ik verwacht dat het met instemming van beide is
Klopt, Marianne en ik hebben het hier uitgebreid over gehad 
Erika*83 schreef:yakefrank schreef:Leuke taarten! Die dolfijntjes zijn echt lief!
Klopt, Marianne en ik hebben het hier uitgebreid over gehad
Dat dacht ik al
Vond het erg gaaf om een 'wavy workshop' te volgen, maar vind het zóóóó knap dat jij dat allemaal zelf uitgepuzzeld hebt. Ben een groooooooooot fan van je taarten 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dolfijnen en wavy