Onderwerp: Inspiratieloos...
Ik moet voor volgende week een taart maken voor een meisje dat 8/9 word.. Ze heeft werkelijk geeeeeeén idee wat ze wil hebben Hebben jullie suggesties? Het is een taart van 15 personen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Inspiratieloos...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet voor volgende week een taart maken voor een meisje dat 8/9 word.. Ze heeft werkelijk geeeeeeén idee wat ze wil hebben Hebben jullie suggesties? Het is een taart van 15 personen.
roze prinses met tiara van icing of pip studio topsy turvy twee lagen
Prinses en tiara wil ze sowiezo al niet...
ohh ze weet alleen wat ze niet wil maar wat voor meisje is het
sportief of popjes ... is ze al bezig met make up ? denk pip of spongebob of iets puzzelen suc6
misschien die leuke giraffe "olaf".
of iets met een huisdier waar ze dol op is?
voor mensen die het zelf niet weten, maak ik altijd een grote strik met stippen, naam en leeftijd erbij, klaar!! valt erg in de smaak en staat heel feestelijk!!
Iets met haar favoriete kleuren en dan afhankelijk van haar hobby of favoriete tv programma iets puzzelen? Meisjes van die leeftijd hebben vaak iets met paarden...............en anders gewoon veel bloemen en vlinders? En die strik is ook wel een goede!
Nou ik heb denk ik wat verzonnen... Ik doe een twintig cm taartje met een klein boltaartje erop als een olifant. Niet te kinderachtig hoop ik...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Inspiratieloos...