1

Onderwerp: Siliconen deegroller Xenos

Vandaag zag ik de Xenos vrolijk gekleurde deegrollers met een laagje siliconen aan de buitenkant liggen voor een euro of 7,8. Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een deegroller met antikleef-laag. Weet iemand of zo'n siliconen deegroller niet kleeft?

2

Re: Siliconen deegroller Xenos

nu kleven valt wel mee,maar het is echt een onding
de siliconen glijdt iedere keer naar de zijkant
en de randen zijn zo scherp dat er lijnen komen in je fondant
ik heb hem weggegooid

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

3

Ik gebruik gewoon pc buis. Insmeren met een beetje crisco en niets blijft plakken! Ideaal! Heb een buis op verschillende afmetingen gezaagd en kan zo dus voor alle maatjes een andere roller pakken. Ik wil niets anders meer in ieder geval.

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

4

Ik heb een silecone roller maar die was dan wel 40 euro en die is ook nog extra verzwaard ik vind het een super fijn ding en het kleeft absoluut niet ik denk alleen dat het niet te vergelijken is met een van de xenox die van mij heb ik in een luxe keuken winkel gekocht bij oldenhof

Gr

Neem ook is een kijkje op mijn Facebook en liken natuurlijk https://www.facebook.com/SvenniesTaartenhuys?ref=hl

5 Laatst bewerkt door StephL (21-01-2011 22:23)

Bedankt allemaal voor jullie reacties, dan sla ik deze even over en spaar ik door voor een betere (er zit hier ook een Oldenhof, zulke prachtige spullen...) :).

Of zo'n pvc buis natuurlijk, heb ik ook al vaker gehoord... hmm  :think: