1

Onderwerp: Voorstellen

Hallo,

Ik ben Jook mij eigenlijke naam is Joke.
Ik ben moeder van 3 dochters en oma van 1 kleindochtertje van 4 jaar.  en  in mei   hoop ik ook oma te worden van een kleinzoon.
Mijn hobby`s zijn  koken, psp-en,  taarten,koekjes,cakejes enz bakken, tuinieren en vakantie.
Het lijkt me leuk om allemaal leuke ideeen hier te vinden om  allerlei leuke lekkere dingen te maken.

Groetjes Joke.

2

Re: Voorstellen

Welkom Joke!
Ik hoop dat je veel inspiratie vind en vast gefeliciteerd met je nieuwe kleinkind!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

Hallo, ik zal me hier ook ff voorstellen.
Ik ben Netje wat officieel Jeanet is.
Ik ben nu sinds een maand of 2 bezig met eerst cc en wil me nu gaan richten op taarten. Heb er al een paar gemaakt die ik met foto op mijn site heb gezet.
www.netjeswinkeltje.nl.
het is nog niet zo als ik alle taarten hier op de site zie, maar ik ben nu al super trots. en morgen krijg ik een nieuwe bestelling van materiaal en dan hoop ik dat ik ook een leuke taart kan maken.
Heb wel al mijn eerste bestelling  binnen voor 3 februari. Een taart  voor 6 a 8 personen voor iemand die na een stage in Nieuw Zeeland thuis komt en dan met als thema de "kiwivogel".
Heb het vogeltje al ff opgezocht en met mijn foodprinter ga ik deze printen en op een taart verwerken.
Zal dan kijken of ik de foto hier ergens kan neerzetten.
De site is echt super, en heb er al veel van af gehaald.
Wil proberen elke dag de site te bekijken en zo ook een beetje contact zien te krijgen met andere taartenpakkers en dan zo hij helemaal gaaf zijn als deze mensen dan ook uit het noorden komen.
Ik sluit zo eerst maar af.
Groetjes allemaal.

taart is altijd feest...

4

Dankjewel Miranda! :)

5

Joke welkom.....

@netjeswinkeltje zelf een topic openen is beter denk ik, maar natuurlijk ook welkom. :Y

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.