1

Onderwerp: [FEEDBACK] Fitness taartje

Ik moest voor een 19 jarige knul een fittness taartje maken. Kwam hierop uit. Helaas ben ik nog niet zo goed in het foto's maken van mijn taarten maar hopelijk valt het te zien zo.
De onderrand is niet helemaal zo geworden als ik zelf bedacht had. Iemand een goede tip hoe dat beter kan. Ik wilde de 3 kleuren in elkaar draaien maar de afstand is niet overal mooi gelijk en de strengetjes braken ook nog wel eens.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6IZAXXGJ.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Fitness taartje

Geen tips, is wel een leuke taart geworden. Vind het wel een donkere foto.

3

Dieltje schreef:

Geen tips, is wel een leuke taart geworden. Vind het wel een donkere foto.

Ja ben nog niet zo handig in het foto´s maken en waar ik deze taart ook neer zette de foto bleef donker. Grrrrrrrrr. Wie weet ooit nog eens een foto cursus, maar voorlopig zijn er nog zoveel taart dingen die ik eerst wil leren.

Ik vind m ook leuk!

volgende keer niet tegen het licht in flitsen, maar juist onder een lamp zetten en/of met je rug naar het raam....

5

ik vind dat ook een heel lastig onderdeel van het "taarten", de foto..

ik ben gewoon aan de knopjes gaan draaien en telkens een nieuwe foto gemaakt vanuit dezelfde hoek, dat hielp wel..

mooie taart hoor!

6

Leuke taart!

Je fondant of marsepein heel goed kneden voordat je er sliertjes van gaan maken helpt ook wat tegen het scheuren. Verder gewoon met heel veel geduld heel voorzichtig doen.

Het onderrandje zou je ook iets kortere stukjes kunnen maken met steeds iets ertussen zoals een balletje ofzo. Kortere stukjes zijn makkelijker om mooi gelijkmatig te maken want het is nou eenmaal heel kwetsbaar als die sliertjes steeds gedraaid moeten worden.

Oh en trouwens, mooi geboetseerd poppetje!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

7

geen tips maar wel een erg leuk taartje.
Mooi boetseerwerk  :Y

Cake makes your smile !!!