Onderwerp: Voorstellen
Hoi!
Ik ben nieuw op dit forum, stiekem kijk ik al een tijdje mee maar nu is het dan toch echt tijd om me voor te stellen!
Ik ben Marloes, 26 jaar en ik woon in Hoeven. Ik woon hier samen met mijn verloofde (3 juni dit jaar gaan we trouwen!) en onze 5(!) katten en 1 hond (een Zwitserse Witte Herder). Een gezellig gezinnetje wat ieder moment uitgebreid kan gaan worden: ik ben namelijk op dit moment 38 weken zwanger van ons eerste kindje! Het is een meisje en ze kan eigenlijk ieder moment geboren worden.
Bakken doe ik eigenlijk al sinds mijn ouders me toegelaten hebben in de keuken Vroeger maakte ik bijna iedere week wel iets, appeltaart, koekjes, cake, cakejes, af en toe een specialere taart (maar wel uit een pak).
Verder heb ik nog 2 grote hobbies: schilderen en trainen met de hond. Het laatste staat nu even op een laag pitje vanwege de zwangerschap, maar dit hoop ik na de geboorte weer snel op te pakken. Samen met onze hond Storm doe ik gehoorzaamheidstraining waarmee we gaan proberen tot het hoogste diploma te komen, en daarna wil ik graag lekker met hem bezig blijven en iets van behendigheidstraining (met van die toestellen) of misschien wel reddingswerk doen.
De laatste tijd staat echter het bakken wel centraal (kan ook te maken hebben met een overschot aan tijd... en honger...), en vooral met de steeds dichterbij komende trouwdatum ben ik al heerlijk bezig met oefenen. Voor de grote dag wil ik graag zelf een bruidstaartje met -cupcakes maken.
Een tijdje geleden heb ik een workshop taarten versieren gedaan, waar ik heb geleerd om een biscuittaart met botercreme en marsepein te maken. Echt de 'basics' dus.
Ik hoop hier op dit forum een hoop tips en trucs op te doen en bij te leren, en hopelijk zal ik ook het eea kunnen laten zien!
Groetjes,
Marloes