1

Onderwerp: Like you can slip in and walk away... :)

Heeft even geduurd... onder andere omdat ik moest wachten totdat ik meer dan 1 shoekit had :D En die heb ik nu, heb er nu 6, maar wil er nog meer, maar kan natuurlijk niet Bien haar hele voorraad opkopen :lol:

Anyway... dit gaan we dus maken bij de dagworkshops, die nog ingepland en afgesproken moeten gaan worden met de betreffende locaties.

De workshop gaat Shoe-crazy heten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PHFZF7Y8.jpg

[edit] zodra er data bekend zijn zullen die op mijn site worden gezet

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Re: Like you can slip in and walk away... :)

WAUW!!!!!!! Die wil ik !!!
Wat een super schoenen, elek keer als ik ze weer zie denk ik moet ik toch maar eens leren  ;) 
Dus ik ga het in de gaten houden wanneer en waar de workshops zijn

Groetjes van Nicole!!

3

Wat een leukerds!
Dat merkje ook in die schoen :thumb: !

4

Echt super zeg!!!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

5

Mooi zeg, waar kan ik straks vinden  waar en wanneer?

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

6

echt geweldig  :Y Ben benieuwd of je ook deze kant opkomt, want dan heb ik zeker interesse  :D

Veel liefs Rafaëla

Rafaela schreef:

echt geweldig  :Y Ben benieuwd of je ook deze kant opkomt, want dan heb ik zeker interesse  :D

een tijdje terug heeft esterke (maastricht) al aangegeven haar locatie beschikbaar te willen stellen voor een gastworkshop :Y

Zodra er data bekend zijn, zet ik die op mijn site en waarschijnlijk ook hier wel in V&A. Die dus in de gaten houden :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Mag ik ze in maat 41?

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

Echt geweldig!!!  :Y

10

waaw inderdaad net echt

11

tipsytaartje schreef:
Rafaela schreef:

een tijdje terug heeft esterke (maastricht) al aangegeven haar locatie beschikbaar te willen stellen voor een gastworkshop :Y

Zodra er data bekend zijn, zet ik die op mijn site en waarschijnlijk ook hier wel in V&A. Die dus in de gaten houden :)

:thumb:

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

12

Helemaal super!!!
ik heb de shoe kit al  :lol: nu nog de workshop  O-)

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

13

Ik wil ik wil ik wil.  Je mag hier komen hoor kan er 6 kwijt en kan nog een tafel bijzetten voor meer. Ik wil ik wil :lol:

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

14

Jeetje Tirza, wat geweldig gaaf!!!Je ziet gewoon niet dat het geen echte schoenen zijn! Zooooo knap :thumb:

15

Tirza the shoe-queen !!!! ze zijn super  :thumb:

16

Die rode met stippen lijkt mijn maatje wel. In welke winkel kan ik die kopen?  :lol:  Echt geweldig zeg!

17

tipsytaartje schreef:
Rafaela schreef:

Ik ga het zeker in de gaten houden  :Y

Veel liefs Rafaëla

18

Gaaaaaf!!

tipsytaartje schreef:
Rafaela schreef:

Ik geef hierbij mijn huis ook op als beschikbaar voor een gastworkshop.

19

Leuk!!!
Heel centraal...mijn huisje staat in het midden van het land op één van de mooiste plekjes in Nederland.
Welkom!!

20

Wat een plaatjes van schoentjes, vooral die stippen schoen is super Doe mij die maar in maatje 40 ( nou ja...maatje  :D )

21

wow!!! heel leuk!!!

22

wow  echt super   :thumb:

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

23

Ze zijn weer echt geweldig!!!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Ik reserveer bij deze alvast een plekje bij Esterke  :Y

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

25

Ik wil ook graag een plekje bij maris18+.