1

Onderwerp: En ook ik stel me even voor.

Hallo allemaal!

Ik ben Tieke, mijn echte naam is Kristel, maar die wordt niet veel gezegd hier. Het is ofwel Titi of Tieke, waarom? geen idee, dat is al van kinds zo =)
Ik word 12 maart 20 jaar.

mijn passie is begonnen na een artikel te hebben gezien van mensen die deze hobby deelden in een tijdschrift.
Buiten de cupcakes, werk ik ook als bediende in een karting, en daar krijgen de mensen mini vanille cupcakes bij hun koffie =)

Ik doe al ongeveer een jaar, anderhalf jaar aan cupcakes versieren. 1 x heb ik me aan een taart gewaagd, een boltaart. Was wel lekker en goed gelukt, maar dat ligt me niet zo. Ik ben er nog niet zo supergoed in, maar het lukt alsmaar beter en beter, heb al 4x een bestelling gehad, en mijn volgende is voor binnen een maand, voor een babyborrel, tegen dan wil ik weer een beetje beter zijn :)

Heb me onlangs ingeschreven voor een workshop mini taartjes.
Ben eens benieuwd, het is mijn eerste workshop, en kijk er echt naar uit, als me dat goed ligt wil ik echt meer en meer proberen om mini taartjes te kunnen maken en cupcakes voor iedereen.

Ook beter leren boetseren wil ik kunnen. Is er ergens een boek enkel voor boetseren? Of hoe leren julie dit?

2

Re: En ook ik stel me even voor.

Welkom op  het forum. Voor voorbeeldjes van boetseren kun je gebruik maken van boekjes voor fimo klei. Succes  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook