1

Onderwerp: Kunnen deze in de oven, of is dat dom??

Miss wel heel dom hoor maar kan zo'n silliconen ding waarmee je ijsblokjes maakt ook in de oven?? Ik had ze toen bij De Ikea gekocht. Blauw met visvormpjes, rose in bloemvormpjes enz... Ik dacht miss leuk om cakepops hiermee te maken???

2

Re: Kunnen deze in de oven, of is dat dom??

ik zou het niet durven...

Groetjes, Dorothea.

3

Ik denk het ook niet :nooo

En mocht je het willen proberen bedenk je dan wel dat veel brandweerkorpsen bij het ziekenhuis aan het blussen zijn :/ .
Wij hadden hier vlak bij brand en daarvoor moest de brandweer uit Spakenburg en Soest komen omdat Amersfoort niet beschikbaar was.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Ottolien schreef:

Ik denk het ook niet :nooo

En mocht je het willen proberen bedenk je dan wel dat veel brandweerkorpsen bij het ziekenhuis aan het blussen zijn :/ .
Wij hadden hier vlak bij brand en daarvoor moest de brandweer uit Spakenburg en Soest komen omdat Amersfoort niet beschikbaar was.

Oh eerlijk waar joh... pfff t is toch wat! :think:
Oke, ik ga het dus niet proberen :lol:
Wat gebruiken jullie of draaien jullie gewoon ballen(klinkt dat he? :lol: ) Of hebben jullie vormpjes/malletjes hiervoor?
Ik wil namelijk vh weekend voor t eerst cakebal pops maken...

5

Ik draai gewoon balletjes, of paddestoeltjes, of kitty's, maar ik ben er (nog) niet zo goed in hoor.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Ehh, ik bak ze in de allerkleinst blanda schaaltjes (5cm), en dan plak ik er 2 op elkaar met jam. Vind ik persoonlijk ook iets luchtiger en hygiënischer dan de ballen tussen je handen draaien :+

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7

Ha Ing! Ik heb ze gedraaid de eerste keer (was ook even de laatste..maar dat is meer door tijdgebrek). Je kunt er ook een klein malletje voor kopen in de vorm van een muffin bij Alice in Cakeland, daarnaast kun je ook een ijsschep (die kleine) gebruiken om mooie balletjes te krijgen.

Succes!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

8

Je hoeft de cake pops niet in de over te bakken toch??? Dus dan je de vormpjes heel goed gebruiken om vorm te geven aan het mengsel. Als het met die cupcake vormpjes kan, moet het met ijsblokvormpjes vast ook lukken.

9

woehahaha..las er overheen dat je vroeg of ze in de oven moesten...want idd..dat hoeft niet

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

10

Hi,
ik heb een gewone cakevorm van silliconen die kan dus ook gewoon in de oven. Ik denk dus waarom zou het niet kunnen met de kleine vormjes?

groetjes alice  ;)

11

die ijsblokvormpjes zijn volgens mij niet bestand tegen hitte  :nooo