1

Onderwerp: Recept luchtige chocoladetaart

Ik heb al alle mogelijke zoekacties op het forum gedaan maar ik kan nergens een recept vinden voor een luchtige chocoladetaart.

Er is mij (op het laatste moment) gevraagd  O-) een chocoladetaart voor m'n schoonvaders verjaardag te maken :+ , echter ik heb geen choco biscuitmix in huis dus ik wil het zelf gaan maken.

Maar de recepten die bij de ingezonden kopje staan of die ik via het zoeken op de forum vindt zijn allemaal machtig, zwaar of nattig en ik zoek een luchtigere versie.

Iemand een lekker recept voor me liggen die ik morgen kan maken ?

2

Re: Recept luchtige chocoladetaart

Wat cacao door de gewone biscuitmix?
Zo maak ik mijn chocolade kapsels iig!

3

heb ik ook al gedaan, cacao door de gewone biscuit mix! Heel lekker en het blijft een luchtige biscuit

Why stop dreaming when you wake up?

Mag ik even inspringen :) wat voor cacao doe je er heen (merk?)

5 Laatst bewerkt door Judy (21-01-2011 11:30)

ga ik ook doen...heb nog wel mix staan..maar dit lijkt me lekkerder en een betere optie

Hoeveel voor een 20cm taartje?

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

Ik heb een chocoladegenoise op mijn blog staan, die is erg lekker en luchtig :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

7

Hoi iedereen,

Het is al een oud topic maar misschien reageerd er toch nog iemand, ik zou graag willen weten hoeveel cacao poeder jullie door het gewone bisquit beslag doen om een choco smaak te krijgen?
De choco mut cake vind een klant te machtig en wat te klef dus ik ben ernstig op zoek naar de oplossing voor een luchtig beslag!

Ik hoor heel erg graag van jullie,
Groetjes danique