1

Onderwerp: eerste puzzelplaatje -> Blond

Goedemorgen,

Gisteren mijn eerste puzzelplaatje gemaakt met behulp van mijn nieuwe sugargun. Het is een aangepaste Blond plaatje, zodat ze meer op de jarige jet lijkt. Sugar gun was fantastich, moet enkel nog oefenen om de zwarte lijntjes goed op het plaatje te krijgen, want bleven nu steeds plakken aan mijn vingers of tool  :/ .

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KJ4OIKH6.jpg

Graag jullie mening of tips

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

2

Re: eerste puzzelplaatje -> Blond

Leuk! Krijgt je figuur nog voetjes of hoort dit plaatje zo?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

3

plaatje hoort zo, komt in een grote gele cirkel (dus voeten verdwijnen onder de cirkel) op een grote rode taart. Vanavond ga ik hem afmaken en zal nog wel een foto van het afgewerkte taart in de taartenparade plaatsen.

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

4

leon10-e schreef:

plaatje hoort zo, komt in een grote gele cirkel (dus voeten verdwijnen onder de cirkel) op een grote rode taart. Vanavond ga ik hem afmaken en zal nog wel een foto van het afgewerkte taart in de taartenparade plaatsen.

Ah, oke. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat en zal het forum in de gaten houden!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

5

Leuk, goed gelukt

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!