Re: Kabouter Plop & Paddestoel
hilda55 schreef:Wouw, is de onderkant van de "hoed" afgewerkt met fondant of marsepein, of heb je daar nog een taartkarton onder zitten?
Ik heb in het onderste gedeelte een kit kat erin gestopt en onder het 'hoedje' heb ik een taartkarton geplaatst. Maar dat die kleiner is dan het hoedje.
Want als je het erop plaats dan zakken de zijkanten ietjes naar beneden en dan valt die mooier
![]()
Ik vind het moeilijk om het uit te leggen ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel?
![]()
ohh mag ik ajb een how-to?? ik kreeg de tip om in de taartenparade te kijken. Nu zie ik m hier staan. Ik wil zo ontzettend graag deze taart voor mijn zoontje maken (wordt in april 1) maar ik ben nog een groentje en heb het nog nooit gedaan. Je zou me echt heel erg blij maken als je me een beschrijving kunt geven?? Ik heb iemand anders per mail ook om een beschrijving gevraagd, ik wil het zo ontzettend graag!!!! de link die op het forum gegeven werd (ik heb echt alles afgezocht) die doet het niet meer.... please? iemand?? wat heb ik bijv. allemaal nodig??

. Ik wil hem wel graag opslaan als het mag.