Onderwerp: dummie voor cupcake

heeft iemand van jullie wel eens cupcakes neergezet voor de sier,zo ja gewoon met de mix gemaakt of met een dummie van piepschuim ofzo?

2

Re: dummie voor cupcake

Ik heb ze net vandaag gemaakt zet ze morgen of vrijdag op het forum gevuld met gips :-)

3

Idd, met gips!

Deze rubriek is bedoeld om te showen, dus je vraag hoort hier niet.
Ik heb het even gemeld, dan komt het goed. ;)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

4

ik verhuis je even naar taartdecoratie-algemeen

5

Lang leve de zoekfunctie............

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=130638

dank je haahha
zit nog niet zo vaak op het forum maar zo komen we er wel *D ik zat inderdaad zelf ook al aan gips te denken,en doen  jullie dan ook nog wat om het fondant er op te plakken of blijft het zo goed liggen
groetjes

7

Toevallig heb ik gisteren ook cupcake dummies gemaakt van gips, ze zagen er super uit. Totdat ik het fondant erop deed, 's avonds was alles nat en vochtig, terwijl mijn gips toch echt een dag en een nacht goed gedroogd had. Zou dit nu toch komen doordat er nog vocht in het gips zat of moet je het gips nog nabehandelen als lakken o.i.d.?

8

Gips moet 48 uur drogen dus je bent te vroeg geweest zie mijn cupcakejes topic bij mij is het wel gelukt :-)

9

Ik had vorige week ook gips-dummies gemaakt, maar ze waren helemaal niet mooi nadat ze (bijna een week) gedroogd hadden.
Dus als iemand nog een tip heeft?!??!

Wat voor gips hebben jullie gebruikt?

Mijn man zei, dat ik de gips had moeten trillen, hebben jullie dat ook gedaan???

Groetjes, Dorothea.