Onderwerp: Niet te eten bah .........
Want deze cupcakejes zijn gevuld met gips omdat ik ze graag voor de sier neer wil zetten en voor de workshops wil gebruiken.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Niet te eten bah .........
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Want deze cupcakejes zijn gevuld met gips omdat ik ze graag voor de sier neer wil zetten en voor de workshops wil gebruiken.

Ze zijn in ieder geval leuk 
slim ook
ik heb er ook al eens aan gedacht, toch maar eens doen dus! ik blijf namelijk altijd met een berg cupcakes zitten en da's ook zo jammer.
het zijn in ieder geval plaatjes 
Goed idee, maar misschien blonde vraag hoor, maar de decoratie is toch wel van marsepein/fondant?
Goed idee, maar misschien blonde vraag hoor, maar de decoratie is toch wel van marsepein/fondant?
ja die wel

Leuk! Wat een mooie cupcakecaisses ook, mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Slim, dan zijn de caisses vast extra stevig want t lijkt me toch nog redelijk zwaar.
Zou t met purschuim ook kunnen 
Leuk! Wat een mooie cupcakecaisses ook, mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
deleukstetaartenshop 
Wel heel erg leuk!!
En hoe weet je dat ze bah zijn? Heb je ze geproefd dan

daar zat ik ook al aan te denken maar dacht dat word nooit mooi....nou dus wel!!! heel mooi en slim 
Ze zijn dan wel niet smakelijk, maar zien er wel ontzettend leuk uit!
En ook weer zo mooi gefotografeerd!
Ze zijn geweldig mooi ! 
Heel erg mooi...Ik heb hier ook al een tijdje gipscupcakes staan, maar nog steeds niet echt inspi..
Deze zijn in ieder geval geweldig gemaakt 
Ze zijn super leuk!
nee blond zijn de bórdjes 
Wat een schatjes en wat ben jij toch een slimpie (had ik dat al niet eerder ergens neergezet??;))
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Niet te eten bah .........