1

Onderwerp: dora topper

Hallo allemaal,

Is er hier iemand weet waar ik een dora caketopper kan kopen voor een boltaart, zodat ik haar een jurk aan kan geven?
Ik heb het hele internet al afgezocht, maar kan er geen vinden, alleen mini toppers en die zijn te klein.

Alvast bedankt weer.

Groetjes cindy

2 Laatst bewerkt door Kellaigh (19-01-2011 14:09)

Re: dora topper

Misschien niet zoeken met de term topper maar gewoon dora pop of dora babie oid?
Want je zoekt net als bij een prinsessentaart gewoon een halve barbie toch? Of begrijp ik het verkeerd?V

3

Nee hoor, je begrijpt het helemaal goed.
Ik heb al gezocht op pop, maar er zijn zover ik heb kunnen vinden alleen maar grote poppen van dora.
Ik heb er ook al aan gedacht om hem zelf te maken, maar mijn klei kunsten zijn niet zo geweldig.......

Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord.

Groetjes Cindy

4

ook niet bij patschopgirl misschien?

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

5

Nee, die hebben hem ook niet, alleen maar voor cupcakes.
Helaas....

Bedankt.

6

ik kwam vorige week toevallig heeeeeeeeel ver achter in google toevallig een dora van plastick in een boltaartjesjurk tegen
daarvoor was gewoon een speelgoed dora gebruikt
alleen omdat dora klein en breed is en met een boltaartjes jurk aan heb je al snel een vreemde verhouding zag is daar...
als ik hem nog eens tegen kom post ik hem..

maar volgends mij hebben ze toch ook veel dora dingen in de speelgoedwinkel? vroeger verkochten wij namelijk bij de bart smit 100e dora poppetjes

7

Bedankt voor je antwoord...
Op naar de speelgoedwinkel..

8

of zelf boetseren... misschien is dat een optie?

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

9

Ik heb een hele mooie dorapop gevonden.
Bedankt voor alle antwoorden.

Groetjes Cindy