1

Onderwerp: Clikstix daisy

Hallo,

Ik heb een tijd geleden de clikstix daisy

http://www.beryls.com/index.php?main_pa … ts_id=8103

gekocht en weet niet hoe ik deze moet gebruiken. Het duurde zelfs even om de twee lineaals uit elkaar te krijgen. Ik hoop dat iemand mij met een duidelijke beschrijving kan helpen?

Groetjes van een beginner

2

Re: Clikstix daisy

Ehmm....die twee liniaals moeten dus niet uit elkaar :lol:
De achterste liniaal zorgt er voor dat je hetgene je met de voorste liniaal uitsteekt er makkelijk uit kunt wippen.
De twee delen dus weer in elkaar zetten, met het voorste gedeelte ( de uitsteker) je bloemetje uitsteken en dan gewoon op het achterste gedeelte drukken, zodat je decoratie eruit valt.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

makatralsy schreef:

Ehmm....die twee liniaals moeten dus niet uit elkaar :lol:
De achterste liniaal zorgt er voor dat je hetgene je met de voorste liniaal uitsteekt er makkelijk uit kunt wippen.
De twee delen dus weer in elkaar zetten, met het voorste gedeelte ( de uitsteker) je bloemetje uitsteken en dan gewoon op het achterste gedeelte drukken, zodat je decoratie eruit valt.

Ja, idd. Al haal ik soms, alleen bij de letters, de liniaal wel uit elkaar zodat ik dikkere letters krijg. Anders krijg je een afdruk te zien.

Nou ja, ik hoop nu maar dat ik hem niet kapot heb gemaakt!
Dankjewel voor jullie antwoorden. Ik zal het nog eens proberen.

5

Ik hoop het ook dat je ze niet stuk gemaakt heb maar ben er wel een beetje bang voor.

Groetjes Gerlinde