Onderwerp: gepuzzelde woody
Waar begin ik eigenlijk aan toen ik woody wilde gaan puzzelen, dacht ik. Blond is niks vergeleken bij deze 15 cm grote Woody. Wist niet dat het resultaat zo mooi zou worden, al zeg ik het zelf

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » gepuzzelde woody
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waar begin ik eigenlijk aan toen ik woody wilde gaan puzzelen, dacht ik. Blond is niks vergeleken bij deze 15 cm grote Woody. Wist niet dat het resultaat zo mooi zou worden, al zeg ik het zelf

Jeetje wat is ie goed! Ik ben zelf bezig om een woody te boetseren voor bij een taart binnenkort, maar die lijkt lang niet zo goed als deze!
Wauw, hij is echt mooi!!
...............
(mond valt open van verbazing, prachtig!)
Wow, knap hoor 
Hij ziet er echt fantastisch uit. Akelig echt.
Heel mooi gepuzzeld!!!
Wat is hij mooi!!
Prachtig!!! alsof ' ie zo weg gaat lopen 
wauw, wat mooi gepuzzeld!!!
wow goed gedaan!!!
Echt top gemaakt!!!!! 
wauw wat is hij goed, goed gepuzzeld 
Heel mooi gedaan . 
Wat goed zeg!
Ik ga morgen weer puzzelen, ik hoop dat hij net zo strak wordt, ben bang van niet 
Heb je evt nog tips? 
Heel erg mooi gelukt!
schitterend!!!
zo petje af , geweldig
Ziet er goed uit
.
Dankjewel voor jullie reacties
. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in boetseren niet zo goed ben, jammer genoeg, maar dat maak ik met puzzelen wel goed
@ Kellaigh: Tips
ik let heel erg op details en snij alles uit met een heel erg scherp hobbymesje. Met mijn favourite tool (die met een soort mesje en punt) maak ik de details, zoals diepte en zo.
Wat heb je dat mooi gedaan ...petje af hoor 
Héél erg mooi gepuzzeld! 
Waanzinnig mooie puzzel

mooi gepuzzeld hoor, dat gezicht is
knap zeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » gepuzzelde woody