1

Onderwerp: oefentaartje met rode roosjes

Wilde nog wat technieken uitproberen en deze heb ik dan maar allemaal op dit oefentaartje uitgeprobeerd :). Op de roosjes ben ik wel fier. Was vorige week op DCE een korte workshop gaan volgen bij Sabrina van het Bonte taartje (roosjes) en ze lukken echt goed!

Bedankt voor het kijken! x

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1384.snc4/163653_10150362849270247_802860246_16741377_189957_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs246.snc6/179435_10150362850535247_802860246_16741393_796697_n.jpg

2

Re: oefentaartje met rode roosjes

Leuk taartje! Roosjes zijn idd heel mooi gelukt!

X Bloeme

3

Alle technieken zijn hartstikke goed gelukt, niet alleen je roosjes ! Ook de crimperrandjes, de gerimpelde draperieen (of hoe noem je die krengen...) etc, allemaal supernetjes !

Groetjes, Conny

mooi hoor, goed gelukt

cake my day

5

mooi gelukt  :thumb:

6 Laatst bewerkt door Carien (20-01-2011 20:03)

cbuckens schreef:

Alle technieken zijn hartstikke goed gelukt, niet alleen je roosjes ! Ook de crimperrandjes, de gerimpelde draperieen (of hoe noem je die krengen...) etc, allemaal supernetjes !

Dat dacht ik nou ook :Y  En dat randje onderlangs het randje, da's leuk :thumb: , hoe doe je dat? O-)
(ik bedoel dus helemaal onderaan)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

ziet er goed uit zeg!!

maar hoe maak je die roosjes dan?
ik krijg ze nooit zo strak namelijk

8

Ow wauw, je roosjes zijn echt prachtig!!  :thumb:

9

Je roosjes zijn inderdaad erg mooi. De kleur is ook prachtig.
Je taart is erg mooi, chic.

Groetjes Gerien

10

het is een super mooi taartje geworden!!!

ik wil dat ook nog gaan leren met die crimpers kun je zo'n leuke dingen mee doen.

11

Je hebt prachtig "geoefend" allemaal heel mooi geworden.
Alleen zou ik iets met dat taartkartonnetje eronder doen, b.v. met een leuk bijpassend papiertje bekleden of de taart op een mooi bord zetten.