1

Onderwerp: K3 taart voor een jongen...

Jaja, jullie lezen het goed. Mijn neefje wordt begin februari 3 jaar en is ontzettend fan van k3. Hij heeft zelfs mijn engelse buurmeisje aangestoken. Nu zie ik genoeg leuke k3 taarten hier, maar ik wil een k3 taart die niet té meisjesachtig is... Zo zie ik leuke taarten met bloemetjes, vlindertjes, hartjes... Dat hij(de taart) wat vrouwelijk wordt is onvermijdelijk natuurlijk, hahaha, maar ik wil het een beetje beperken zegmaar. Hebben jullie leuke ideeën? Iets wat de taart opvult, maar niet meisjesachtig is?

Alvast bedankt!

anniescakes.hyves.nl

2

Re: K3 taart voor een jongen...

K3 heeft ook een liedje 'Bij de politie' (of zoiets). Misschien kun je daar iets mee?

Groetjes van Natascha!

3

Oh, goed dat je het zegt, vergeten te melden; hij wil een MAMASÉ-taart, dus niet per se K3, maar mamasé.. dus het wordt sowieso een regenboog. Maar bedankt voor de tip hoor!!

anniescakes.hyves.nl

4

Vicarth schreef:

K3 heeft ook een liedje 'Bij de politie' (of zoiets). Misschien kun je daar iets mee?

toevallig moest ik daar ook meteen aan denken, als je dan blauw als basis kleur pakt en eventueel een plaatje van k3 in politie-uniform boven op. als je dan nog iets 3d wilt maken een politiepet erbij.
met Thema k3/politie kun je volgens mij een hele stoere k3 taart maken.

maar ze hebben ook nog liedjes toveren, superhero en misschien nog meer waar je een hele leuke jongenstaart uit kunt maken

"If people have no bread, let them eat cake" - Marie Antoinette

5

Anne92 schreef:

Oh, goed dat je het zegt, vergeten te melden; hij wil een MAMASÉ-taart, dus niet per se K3, maar mamasé.. dus het wordt sowieso een regenboog. Maar bedankt voor de tip hoor!!

sorry deze opmerking van je nog niet gezien. denk daar nog even over na voor je

6

Naja, hij wil dus mamasé haha. Hij dacht op de verjaardag van zijn zus dat hij de taart al kreeg, dus toen vroeg hij al;  mamase taart? mathijs mamase taart? Dus het wordt echt een mamasé taart, met een megamindy logo met athijs erachter. (mindy vindt ie ook zo leuk)

anniescakes.hyves.nl

7

amicitia schreef:
Anne92 schreef:

sorry deze opmerking van je nog niet gezien. denk daar nog even over na voor je

Geeft niet hoor, ben allang blij dat er mensen serieus meedenken haha  :)  Toch wel even wat anders, k3 voor een jongen hahaha!

anniescakes.hyves.nl

8

Blauwe lucht achter de regenboog, da's alvast een beetje jongenskleur :Y
Evt met witte wolken erop en dan een langsvliegende MegaMathijs

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

je zou met thema mamase/regenboog bv. bovenop een plaatje van K3 met de zwarte mamase t-shirts aan kunnen doen. (mits je plaatjes kunt printen of iemand weet van forum misschien) daar een regenboog overheen maken van fondant/marsepein. dus alsof k3 onder die regenboog staat. de taart basis bekleden met een de stoerdere kleuren uit de regenboog groen/blauw eventueel in combi met geel. en dan op de zijkant dat je daar met grote letters 'mamase' of 'mamase mamasa'

als je heel creatief bent kun je het plaatje ook vervangen door 3d poppetjes van k3 en dan de regenboog rechtop op de taart zetten.

en het is inderdaad weer iets anders een k3 taart voor een jongen. de meeste k3 taarten zijn knalrose en erg meisjes gericht.
maar dit is dan wel weer een leuke uitdaging, dus daarom is het leuk om hierover mee te denken.

10

Ja het is zeker een uitdaging!
Het is wel zo dat hij zelf erg van rose houdt hahaha, hij pikt ook altijd de spullen van zijn zus. Super bedankt voor het meedenken! Ik ga ook nog even kijken wat ik inderdad met blauw en groen enzo kan doen!

anniescakes.hyves.nl