26

Re: Callebout fondant!

Idd als je een bedrijf bent kun je via bakkersgroothandel Callebaut kopen... waar je t particulier koopt weet ik niet..

Ik ga de callebaut zeker binnekort proberen!

Lieve Dames,

Wil jullie alle heel hartelijk danken voor de lieve reactie;s op mijn vraag :thumb: .
Ik ga binnenkort zekers de callebaut proberen,maar heb net een  nieuwe emmer van 6kg zeelandia gekocht :grr: .
Dus die moet eerst op :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

28

hmm die zeelandia ben ik ook benieuwd naar...

liefs marieke

mariekepieke schreef:

hmm die zeelandia ben ik ook benieuwd naar...

Ja mag wel wat overnemen,alleen moet je hem wel komen halen of opsturen maar dat is wel weer prijzig denk ik :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

30

Ik vind Zeelandia fondant erg lekker, maar een ramp om mee te werken. Het is te zacht en te soepel. Met boetseerselsel hardt het  absoluut niet uit , hoeveel tylose je er ook doorheen doet.Taart bekleden gaat wel, maar bij het aansnijden druk je de hele taart uit model. Voor mij dus alleen maar de Zeelandia marsepein en niet de fondant. Bakels bevalt dan beter. Ik heb ook een emmer Callebaut besteld. Ik wil wel eens weten hoe dat werkt. :think:

31 Laatst bewerkt door ankevdvorst (19-01-2011 12:07)

bij taartenchocolade in tilburg verkopen ze ook callbaut fondant

gr anke

32

kobusje schreef:

Ik vind Zeelandia fondant erg lekker, maar een ramp om mee te werken. Het is te zacht en te soepel. Met boetseerselsel hardt het  absoluut niet uit , hoeveel tylose je er ook doorheen doet.Taart bekleden gaat wel, maar bij het aansnijden druk je de hele taart uit model. Voor mij dus alleen maar de Zeelandia marsepein en niet de fondant. Bakels bevalt dan beter. Ik heb ook een emmer Callebaut besteld. Ik wil wel eens weten hoe dat werkt. :think:

fondant van Zeelandia ??? volgens mij heeft Zeelandia België dit niet

33

bianca van chocolate dreasm verkoopt callebaut...
en hier ook een fan hoor....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

34

CakeStudio schreef:
kobusje schreef:

fondant van Zeelandia ??? volgens mij heeft Zeelandia België dit niet

Kan ik hier bij de plaatselijke banketbakker kopen.

35

dat is aardig esther! maar even erom komen gaat m niet worden en opsturen kost ook weer wat idd... ik hou het gewoon maar even bij de callebaut

liefs marieke

36

Ik heb em.. de Callebaut fondant...in een groothandel gehaald (met een vriend) en zo dus goedkoper.

En ik ben zoooo blij want ik heb geproefd en ik wil die 7kg zoooo zelf opeten. Die smaakt nog beter dan de ballina vanille en daar was ik al weg van. Mijn man staarde mij aan en zei "Ben jij die nou zo aan het opeten?"..pfff...enkel beetje proeven ja  O-)

En de dingen die ik er nog heb zien staan, je zou er direct een bedrijfje voor willen opstarten of heel snel blutkopen :lol: .

37

Ik heb t dus niet gedaan ondanks alle goede reactie's hier  :rolleyes:

Deze werd met afgeraden door een meneer met meer jaren ervaring als ik oud ben  :P .. Hij adviseerde regalice.. ik heb inmiddels 15 kg regalice op, en mijn taarten zijn strakker als ooit!

38

Joyce84 schreef:

Ik heb t dus niet gedaan ondanks alle goede reactie's hier  :rolleyes:

Deze werd met afgeraden door een meneer met meer jaren ervaring als ik oud ben  :P .. Hij adviseerde regalice.. ik heb inmiddels 15 kg regalice op, en mijn taarten zijn strakker als ooit!

Zo zie je maar... fijn dat je zo'n succes hebt !!!! (een RegalIce-fan)

39

hihi, 15 kilo regalice op? opgegeten?  ;)
als je er lekker mee kan werken en de smaak is ok maakt het verder toch niet uit wat je gebruikt? fijn dat je jouw fondant gevonden hebt...

liefs marieke

40

mariekepieke schreef:

hihi, 15 kilo regalice op? opgegeten?  ;)
als je er lekker mee kan werken en de smaak is ok maakt het verder toch niet uit wat je gebruikt? fijn dat je jouw fondant gevonden hebt...

zo is dat !! :)

41

Ik kon niet kiezen..ik heb dus een emmer callabaut en een emmer regalice gekocht  :lol:

Met regalice heb ik al gewerkt en de taart wordt steenhard. Leuk omdat je geen onverwachte deukjes kan hebben maar ik ben geen superfan van de smaak  ;)
Callebaut zal ik straks weten te zeggen, die smaakt in elk geval zoals alle Callebautproducten..naar méééér  :D