Re: samen met een collega een bruidstaart gemaakt vandaag
Toch even kijken..
Hij is prachtig!!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » samen met een collega een bruidstaart gemaakt vandaag
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Toch even kijken..
Hij is prachtig!!! 
Mooi Kwebbel! (heb je het niet koud? Zie Avatar?
)
Ik dacht dat je een extra laag zou hebben gemaakt die je hebt bewerkt en die onder de parelrand hebt geplakt? Zo zou ik het doen.
Ik wil wel heel graag weten of je wil delen hoe je de krullen op de middelste taart hebt gemaakt? Het lijkt wel van de Circuit Cake.
Er zit relief in, misschien toch een uisteker? Ik ga Ellens website maar eens uitkammen, wat die krullen heb ik precies nodig voor de bruidstaart van mijn vriendin.
Dus als ik mijn allerliefste hondenogen opzet en je heel lief aankijk, zou je dan een tipje van de sluier willen oplichten?
het is precies zoals je gezegd hebt, een extra dunne lap, relief er op en daarna de parelrand. zoals Bianca al schreef
het is idd een jem uitsteker. te vinden in de webshop.
niets geheims aan hoor.... overigens denk ik bij jouw avatar meer aan freggelogen dan aan hondenogen 
het is precies zoals je gezegd hebt, een extra dunne lap, relief er op en daarna de parelrand. zoals Bianca al schreef
![]()
het is idd een jem uitsteker. te vinden in de webshop.
niets geheims aan hoor.... overigens denk ik bij jouw avatar meer aan freggelogen dan aan hondenogen
whahaha... nou de naam is Pepe The King Prawn... van de Muppet show en die kijkt eigenlijk alleen maar komisch
Heel mooi!
Heel mooi!
Holy moly,wat ontzettend mooi!!!
kwebbeltje schreef:FiFi78 schreef:heel erg gaaf weer!
Mag ik je vragen welk roosje dat is, die komt ook heel vaak terug op je taarten he?
nogmaals weer heel mooi gedaan!
thank you
![]()
tuurlijk mag je dat vragen. dat is een heel handige mold van Alphabethmoulds het is een heel prettig roosje omdat de achterkant plat is, dus je kunt hem op vele manieren gebruiken. en vandaag mochten ze van ons dus ook op de kwastjes![]()
zo leuk ook om samen te ontwerpen en dan toch weer dingetjes maken en op en voor de taart houden, toch weer voor iets anders kiezen. zo leuk hoe sommige taarten ontstaan op die manier...dank je wel! ik ga 'm op mijn lijstje zetten.
groetjes fifi
Hey Viv,
jouw lijstje staat inmiddels op een rol behang of niet?!
hihi...
Tot zondag!
WOW, GEWELDIG. Prachtig.
Echt prachtig mooi!!
Wauw, superchique!!! Ik ga snel even kijken of er al iets staat over de middelste taart. Dat lijkt me een toffe uitsteker!
FiFi78 schreef:kwebbeltje schreef:thank you
![]()
tuurlijk mag je dat vragen. dat is een heel handige mold van Alphabethmoulds het is een heel prettig roosje omdat de achterkant plat is, dus je kunt hem op vele manieren gebruiken. en vandaag mochten ze van ons dus ook op de kwastjes![]()
zo leuk ook om samen te ontwerpen en dan toch weer dingetjes maken en op en voor de taart houden, toch weer voor iets anders kiezen. zo leuk hoe sommige taarten ontstaan op die manier...dank je wel! ik ga 'm op mijn lijstje zetten.
groetjes fifi
Hey Viv,
jouw lijstje staat inmiddels op een rol behang of niet?!
hihi...
Tot zondag!
Nou joyce, die is na maandag alweer aardig geslonken
pfffff roosje moet nog even wachten.......
Wauwie, wat gaaf. Hij is echt heel mooi gelukt! 
Heel erg mooi. Ik hou wel van jouw stijl! 
Super moooi!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » samen met een collega een bruidstaart gemaakt vandaag