1 Laatst bewerkt door dummiedegum (18-01-2011 23:22)

Onderwerp: mijn inzending voor DCE: bloemwerkstuk

Hoi hoi,
Bij deze wil ik jullie ook even mijn bloem-werkstuk van DCE laten zien. Eerste keer meegedaan aan wedstrijd, jammer genoeg nog niet eens in de buurt van de prijzen gekomen  :/  maar ja, goed nu nog maar wachten op het juryrapport, dan leer ik 'r nog wat van. ik had helaas wel redelijk wat transportschade, maar ik denk dat je dat bijna niet tegenhoudt met dit ontwerp.

inspiratie natuurlijk uit die geweldige bloemenkettingen in india, die altijd van afrikaantjes worden gemaakt (voor veel geluk en voorspoed). dus voor mijn ketting ook afrikaantjes!

http://94.100.121.93/1214250001-1214300000/1214257201-1214257300/1214257216_5_RbFX.jpeg

ik probeer zo snel mogelijk nog even een betere foto erop te zeten, hier is de flits een beetje teveel..

Re: mijn inzending voor DCE: bloemwerkstuk

Ik vind 'm snoezig!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Ik doe het je niet na! Heel leuk ontwerp, lekker vrolijke kleurtjes!

4

Ik vond hem heel bijzonder en origineel hoor!

5 Laatst bewerkt door dummiedegum (18-01-2011 23:35)

danku voor de complimentejs!!! ik kon zondag wel wat opbeurende woorden gebruiken.. heb het gekke ding met griep zitten maken, dus de spanning kwam er gewoon in 1x uit...

het is weer eens wat anders he... hoorde de jury ook discussieren over mijn stuk, dus dat maakt me erg benieuwd naar het juryrapport!  :o

6

Ik vind hem supervrolijk! En knap gemaakt hoor die afrikaantjes, ik vind het een heel erg leuk idee.

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

7

Mooi hoor!! En het idee van de bloemenketting vind ik top  :thumb:

8

Ik vond deze toch leuk!! Heerlijk fleurig en eens echt wat anders!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

9

:thumb: heel mooi

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

10

Deze bloemenketting was heel erg goed gemaakt en er zal wel heel veel uurtjes erin zitten, een super idee vind ik, is iets anders dan een bloemenstuk. Helaas geen prijs maar toch supergoed gedaan.

11

Ik vond hem ook erg leuk hoor!!! :Y  :Y  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

12

Hele mooie bloemen in een krans vorm en toch niet in de prijzen.
Meid wees er trots op, velen kunnen het nog niet, ik ook niet hoor :/

13

dankjewel voor de lieve woorden!! doet goed  :Y

ik hoorde eveline inderdaad zeggen dat ze dit echt nog nooit had gezien, dus wat dat betreft toch een succesje! :D

weet je, 't was niet zo moeilijk om de bloemen te maken, maar bij het binden begon er al veel af te breken. ik denk dat dat het ook is geweest  :/ en wat ook moeilijk is om dit dan leuk te presenteren, ik wist het echt niet hoe ik het nu leuker kon maken. als ik daarop alleen zou letten, dan snap ik wel dat jij nicole gewonnen hebt en die andere met die filmrol.