Onderwerp: Eendjes, koekjes, cupcakes. Van alles wat.......
De vraag was of ik voor iemand die altijd eendjes heeft gespaard iets met eendjes kon maken. Geen taart ofzo, maar iets los. (het had natuurlijk net zo goed de bovenkant van een taartje kunnen zijn...
)
En omdat ik die dag toch koekjes aan het bakken was, gelijk maar wat eenden koekjes uitgestoken...
Vorige week een food printer gekregen
. Ik was helaas die dagen behoorlijk druk, maar kon het niet laten toch snel iets uit te proberen..
Ach... en op een biscuitje smaakt het ook!
Voor de freubel avond eens Rocky road uitgeprobeerd. Vond het wel leuk om ook op de foto te zetten, vond het er wel leuk uit zien
En het was lekker

Het weekend nog cupcakes mogen maken voor een partnerschaps registratie. roze-wit en mocht lekker zoet zijn met hartjes en roosjes enzo. Vond ik heel leuk om te doen!
Met o.a. de bloemen die iemand bij Taart en Trends voor zat te doen met behulp van een patchwork uitsteker.
Ik heb geen idee wie het was, maar nog enorm bedankt voor de demo. Ik vind ze zelf namelijk geweldig leuk om te maken, met een mooi resultaat !!
Met die zelfde uitsteker ook maar eens de roosjes gemaakt.
Verder nog een taartje gemaakt bij de Wilton cursus bij Marije, maar die staat uiteraard in de taarten parade
Bedankt voor het kijken!

!
Prachtige dingen maak je
, zoooo lekker was deze