Onderwerp: Fondant of marsepein voor een puzzeltaart
Hallo allemaal,
Heb even jullie tip nodig, ik ga proberen om een puzzeltaart te maken, nu is mn vraag met wat kan ik beter werken fondant of marsepein
Tip zijn welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Fondant of marsepein voor een puzzeltaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Heb even jullie tip nodig, ik ga proberen om een puzzeltaart te maken, nu is mn vraag met wat kan ik beter werken fondant of marsepein
Tip zijn welkom
Hoi, dat is heel persoonlijk. de een werkt fijner met marsepein dan met fondant, en andersom ook. Dus dat zal moeten blijken als je er aan begint...
Je vraag staat trouwens in de verkeerde rubriek, taartenparade is om taarten te showen. Ik heb 't gemeld
Welkom op het forum
Juist als je nieuw bent is het handig éven de titels, omschrijvingen (direct onder de titel) en sticky's (=belangrijke topics bovenin elke rubriek) even te lezen voor je een topic start. Dan wordt meestal vanzelf duidelijk waar welke vraag past.
De Taarten parade is niet bedoeld voor vragen over puzzelplaatjes...
[MOVE] --> Decoreren
Ik gebruik hoofdzakelijk fondant, van bakels of regalice.
Marsepein heb ik wel (van zeelandia) maar gebruik ik eigenlijk niet voor boetseren of puzzelen.
Zelf vind ik de regalice gemakkelijker werken maar bakels is weer beter van smaak dus.... ga lekker uitproberen zou ik zeggen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Fondant of marsepein voor een puzzeltaart