1

Onderwerp: sjabloon/template All Star tas

Over het algemeen kan ik erg goed zoeken, maar nu valt het vinden een beetje tegen :/ Wie weet of heeft er voor mij een tasjes-template (dus 3D, geen 3D taart maar tasje van gumpaste oid, zodat ik een tas kan maken met een All Stars logo?

Kom er op CC niet erg uit...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: sjabloon/template All Star tas

Ik mag graag zoeken maar ik begrijp je niet helemaal goed ;)
Zoek je het logo van All Stars of ook meteen zo'n sjabloon voor een tas?

3

Het logo heb ik al wel, maar de dame in kwestie wil een tas, en ik wil geen 3D taart-tas maken, dus ik zoek een sjabloon voor een 3D tasje van gumpaste of zo. Net als een all stars- schoentje. Maar dan een all stars tas(je)....

4

Marianne schreef:

Het logo heb ik al wel, maar de dame in kwestie wil een tas, en ik wil geen 3D taart-tas maken, dus ik zoek een sjabloon voor een 3D tasje van gumpaste of zo. Net als een all stars- schoentje. Maar dan een all stars tas(je)....

Ik weet niet of een Allstar tas een specifieke vorm heeft, maar als je googlet (schrijf je dat zo?) bij afbeeldingen op Template bag, krijg je wel allemaal patronen van tassen die je dan zelf nog uit moet snijden.

5

Idelet schreef:

Ik weet niet of een Allstar tas een specifieke vorm heeft

Ja, daar ging het bij mij ook al mis :+ Nichtjelief bracht het als héél vanzelfsprekend :S

Heb wel op template gezocht, maar kon niet degene vinden waarbij ik een "ja díe!" reactie had   :think:

6

Ik heb er wel een schoudertas van gehad maar als ik google op allstar tas, vind ik wel heel veel met zo'n vorm:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQGVJQ-BGQsZGZv9IpXWh0pubQbbzjurTHuzxCwQTSMembmdns4Mw

Ik dacht die al wel een x ergens op een taart te hebben gezien.maar weet niet waar. en daarmee heb jij natuurlijk nog geen sjabloon :/

7

Sorry nog ff gezocht, ik kan het niet vinden.
Wel deze maar tis toch een 3Dtaart (maar wel een heule mooie!En van allstars)http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=112617

Dus zeg maar tegen je nichtje dat ze een 3Dtaart krijgt. En verander All Stars voor gemak in Louis Vuitton: genoeg inspiratie hier :lol:

8

Owww.. die is wel gaaf. Maar weet niet of ik zelf een 3D tas zie zitten  :think:  Ik geloof trouwens niet dat betreffend nichtje een Louis vuitton-typetje is :+

Onwijs bedankt voor het zoeken en meedenken!!!

9

Ik heb uiteindelijk gewoon de clutch bag van JEM gebruikt en hem niet gerimpeld, maar er een stukje tussen gezet :)

10

ben benieuwd :) ga je die op je taart die je had gebakken die op hyves stond zetten :D  O-)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

http://www.deleukstetaarten.nl/marianne/tong.gif

12

tipsytaartje schreef:

ben benieuwd :) ga je die op je taart die je had gebakken die op hyves stond zetten :D  O-)

Past de tas waarschijnlijk wel mooi in  :lol:

Liefs, Zanoni