Re: 3D..brons..stapeltaart?
Gefeliciteerd!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 3D..brons..stapeltaart?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gefeliciteerd!!!
Wauw, ook echt een kunstwerk. Heb de rest niet gezien maar lijkt me heel terecht!
Oh wat is 'ie mooi. Gefeliciteerd met de prijs. Daar mag je echt trots op zijn.
Gefeliciteerd met je prijs! Je vrouwtje was prachtig gemaakt...
Heb alleen één vraagje....dit is toch geen 3d taart?
Wij vroegen ons dat namelijk af. Zoals ik dit zie, is dit een stapeltaart met een geboetseerde dame ernaast. Dus ik ben benieuwd waarom je je bij de 3d hebt ingeschreven?
Van harte gefeliciteerd.
Terecht gewonnen hoor, het was gewoon een heel mooi taartje! Super ook die henna, zo klein... pfffft!
We hebben dat aan Evelien gevraagd en het antwoord is:
de jury ziet alles dat iets anders voorstelt dan een taart als 3D - en deze taart was een trommel met een boetseersel erop.
Wij denken bij 3D aan carving/sculpting, maar de jury heeft er dus een ander idee bij... gelukkig voor Comex 
Dank je wel allemaal.... 
Terecht gewonnen hoor, het was gewoon een heel mooi taartje! Super ook die henna, zo klein... pfffft!
Kadohke schreef:Heb alleen één vraagje....dit is toch geen 3d taart?
We hebben dat aan Evelien gevraagd en het antwoord is:
de jury ziet alles dat iets anders voorstelt dan een taart als 3D - en deze taart was een trommel met een boetseersel erop.
Wij denken bij 3D aan carving/sculpting, maar de jury heeft er dus een ander idee bij... gelukkig voor Comex
Dank je wel miss Pebble Petra...
,
Ik was niet still bij gestaan om het te vragen. Het was een beetje onverwacht eigenlijk..
Wat ik wel weet dat ik voor 1 laagstaart mee doen met de wedstrijd.. andere categorie zou ik NIET durven
..maar beginnen met de minder moeilijke eerst, dacht ik
Maar..ook misschien waren er geen andere 1laagstaart te vinden was bij de wedstijd. Men vond het te makkelijk denk ik...
Dus..vandaar
Eerlijk gezegd, vraag ik me ook af.....want ik heb me ingeschreven voor categorie 1-laagstaart.
Zoals Petra zei...inderdaad...ik heb echt geluk
Bedankt allemaal...
gr,
Comex
![]()
Wij vroegen ons dat namelijk af. Zoals ik dit zie, is dit een stapeltaart met een geboetseerde dame ernaast.
Dus ik ben benieuwd waarom je je bij de 3d hebt ingeschreven?
Bedankt Kadohke..
Ik heb me NIET bij de 3d ingescheven..wel bij de 1laagstaart
Toen ze ook het nummer van die brons gewonnen 3D taart riepen, keek ik ook nog effe mee rond te zoeken van wie...
(want ik weet over mijn taart)
...toen beschreef hij over hoe de taart eruit zag en toen wist ik dat het van mij was.
De andere reden heeft miss Pebble dat uitgelegd
gr,
Comex
Gefeliciteerd met je brons. Super gemaakt. Vond het alleen jammer van je randje. Dit was plastic? Toch?
Bedankt Jolanda...
Het randje is wel van plastic. Ja. Ik vind het mooi bling-bling. De voorwaarden staat ook dat de taart moet bij de thema blijven.. bollywood. Goud, glitters en bonte kleuren.
En het STAAT ook dat het Niet mag eetbaar zijn.
De rest bij de voorwaarden staat ook niet wat en hoe en welke onderdelen/artikelen je mag gebruiken....dus heb ik express die plastic bling randje gebruikt.
Als het toch zou gekwalificeerd worden, dan weet ik tenminste waarom
gr,
Comex
Ik heb me NIET bij de 3d ingescheven..wel bij de 1laagstaart
![]()
Toen ze ook het nummer van die brons gewonnen 3D taart riepen, keek ik ook nog effe mee rond te zoeken van wie...
...toen beschreef hij over hoe de taart eruit zag en toen wist ik dat het van mij was.gr,
Comex
Dan is het toch vreemd dat je brons heb gekregen als je niet voor die categorie ingeschreven bent.

comex8 schreef:Ik heb me NIET bij de 3d ingescheven..wel bij de 1laagstaart
![]()
...toen beschreef hij over hoe de taart eruit zag en toen wist ik dat het van mij was.gr,
ComexDan is het toch vreemd dat je brons heb gekregen als je niet voor die categorie ingeschreven bent.
![]()
...moet ik eigenlijk antwoord geven...????????????
Nee hoor als je dat niet wil niet.. 
Nee hoor als je dat niet wil niet..
Nee..niet dat ik het niet WIL.. maar de andere antwoorden buiten wat ik al heb geschreven...heb ik niet. sorry.
het is een super leuke taart en daar heb je mee gewonnen
je bent zelf geen jury dus weet je hun overweging ook niet
vind het eigenlijk niet terucht dat jij hier nu over wordt aan gevallen
geniet er van lijk mijn zo heerlijk om een prijs te krijgen met je taart
Gefeliciteerd comex. Heel mooi geboetseerd, je hebt elk detail gedacht, zelfs op het voorhoofd.
vraagje: waarvan is de sluier gemaakt?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 3D..brons..stapeltaart?