1

Onderwerp: dringend ... invriezen of niet?

Hallo,

Een dringende vraag... ik heb suikerpasta die niet hard wordt blijkbaar, ik heb een laptop gemaakt maar nu blijft het scherm niet recht staan  :rolleyes:

Zou het helpen als ik hem invries of heeft er iemand anders een beter idee?

Ik heb geen tylose of zo! :nooo

Zou het wel spijtig vinden om hem niet te kunnen afgeven  :s

Dank je

Inge
.

2

Re: dringend ... invriezen of niet?

Invriezen gaat niet helpen denk ik, zodra je 'm uit de vriezer haalt gaat ie ontdooien en wordt ie dus vochtig en weer zacht.

Misschien dat iemand anders nog een idee heeft wat wel zou kunnen helpen?

Say YES with joy. Say NO without fear.

3

invriezen heeft echt geen zin.
wanneer moet de taart worden geleverd?
Ik zou kijken of je snel aan andere fondant en tylose kan komen.(misschien zelfs naar de pipoos gaan, ook al zijn die een stuk duurder)

Liefs, Zanoni

4

het probleem is dat ik in een zwitsers bergdorp woon, dus veel mogelijkheden heb ik niet! Denk dat ik iets anders uit mijn mouw zal moeten schudden

5

Proberen in de oven op 50 graden, deur beetje open, ongeveer 10 minuutjes? Niet aanraken, maar laten afkoelen, en dan hopen dat het dan wel hard wordt?...........ik hoop dat het gaat lukken.....

6

ik heb het zo opgelost! Het is voor mijn ex-baas, hij is zot van apple, dus vandaar de laptop maar die bleef dus niet rechtstaan :-S, sinds ik weg ben en ook al wat ervoor, waren ze aan het verbouwen en hebben ze een nieuwe receptie op het werk gemaakt, vandaar heb ik die erachter gezet en het logo erop gedaan!

Ze is niet helemaal zoals ik wou, vooral qua afwerking, ik zat wat in tijdsnood vandaar, maar al bij al ben ik redelijk tevreden

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VD3IJQVT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-I6SVFJDM.jpg

7

Kijk, da's heel slim opgelost!

Say YES with joy. Say NO without fear.