Re: Mijn lekkere felle bollywood taart
echt geweldig zeg !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn lekkere felle bollywood taart
wat een onwijs mooie taart. En ik ben diep onder de indruk van je rozen, die vind ik schitterend!
ik vind hem mooi hoor! ik snap wel van meer taarten niet waarom ze geen prijs hebben gehad, misschien moeten ze gewoon meer prijzen uitreiken
of een publieksprijs, denk dat dat ook heel leuk zou zijn.
maar goed, een fijn welkom thuis is natuurlijk de mooiste prijs..
ga je die rozen workshopjes ook op een andere beurs geven
?
Jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen. Ik ben meer een voorstander dat een ieder een prijs krijgt voor de deelname.
Mooie rozen zeg, jammer dat je zo ver woont.
ik vond hem echt prachtig 
ik sluit me aan bij al deze voorgaande berichtjes. Is echt een super taart en dan al die kleurtjes wow!!!
Hij is geweldig mooi geworden,de kleuren zijn ook hardstikke gaaf!
Prachtige taart weer!
WAUW !!
Ik vind hem werkelijk bijzonder mooi !!
Nu heb ik niet alle taarten gezien, want ik was er niet bij, maar eigenlijk valt het me wel tegen dat je niet in de prijzen bent gevallen.
Vind hem namelijk bijzonder mooi uitgevoerd!!
Wauw hij is super en mooi en kleurrijk snap niet dat jij geen prijs hebt gekregen !!!:-)
Ik vind - en vond toen ik hem in het echt zag - geweldig! Ik vond jouw taart absoluut een kanshebber voor de 1e prijs! En hoewel ik Petra's taart schitterend vond, heel origineel en leuk bedacht, de jouwe vond ik het mooist 
Dit was ook 1 van mijn favorieten, prachtig en je rozen zijn super!
wauw wat gaaf zeg!!!
dan ben ik erg benieuwd hoe de winnende taart er wel niet uitzag.
Bianca
Ik snap wel waarom ze de rozen niet bij de taart vonden passen, (al zijn ze geweldig hoor!) Ik zou bij Bollywood zelf ook niet aan rozen denken..
Peggy Porschen dan weer wel 
Of zou die daar ook commentaar op gehad hebben?

Geen prijs.... maar wel een super-mooie taart!!!!

Hoi,
Wauw wat een prachtige taart en erg mooie kleuren heb je gebruikt.
Ik snap niet dat je geen prijs hebt gekregen. Dan wil ik de winnaars wel eens zien.
Ik vind hem geweldig !!
Ik vind ook dat je taart had moeten winnen, maar de taarten die nu hebben gewonnen, zijn ook terechte winaars
Wat ben ik blij dat ik geen jury ben, ik had jullie allemaal laten winnen
Welke glitters heb je op je roosjes gebruikt ? Erg subtiel en erg mooi gedaan.
ik vond het ook een heel mooie taart. er was zoveel leuke taarten.
de kleuren vond ik ook dat bij bollywood past. juist felle rood hoort erbij.
je hebt in iedergeval je best gedaan, en belangrijkste is dat je een leukere kado thuis gehad hebt. een warme ontvangst. 
het is een plaatje om te zien! Zeker prijswaardig!!
Bommeltje schreef:Ik snap wel waarom ze de rozen niet bij de taart vonden passen, (al zijn ze geweldig hoor!) Ik zou bij Bollywood zelf ook niet aan rozen denken..
Peggy Porschen dan weer wel
Of zou die daar ook commentaar op gehad hebben?![]()
Bedankt voor de super leuke en lieve reacties allemaal!!! 
We hebben het er samen ook achteraf nog over gehad dat we veel dingen niet begrepen... maar ik blijf erbij jou taart is echt prachtig! Net wat Jo zegt kritiek van de jury heeft geen zin om naar het volgende jaar mee te nemen want volgend jaar zijn er misschien weer andere juryleden die op hele andere dingen letten... Er waren dingen waarvoor mensen vorig jaar aftrek van punten kregen en waar ze nu totaal niet op gelet hebben... en ik heb ook het idee dat gebruik van veel technieken ook niet meegenomen is in het juryoordeel... Hoe meer ik onze topics lees hoe meer vragen als er bij mij naar boven komen...maarja het zal best lastig zijn die beantwoord te krijgen...Kijk de winnaars zullen vast terechte winnaars zijn, maar ik ben dan ook best benieuwd op welke beoordelingspunten wij (jou taart en ook die van mij) minder gescoord hebben dan de rest. Het enigste wat ik zo kan bedenken is dat mijn proeftaartje dan misschien minder gescoord heeft... De volgende keer ga ik ook echt daarmee gewoon doen wat ik lekker vindt, want ik had een vulling in gedachten, maar daar zit een klein beetje slagroom in en ik dacht dat dat misschien wel niet zou mogen omdat er wedstrijden zijn waardat absoluut niet mag, wat ook begrijpelijk is omdat daar de taarten de hele dag staan en vervolgens aan het publiek gegeven wordt.
Wooooooow wat een mega mooie taart zeg!
We hebben het er samen ook achteraf nog over gehad dat we veel dingen niet begrepen... maar ik blijf erbij jou taart is echt prachtig! Net wat Jo zegt kritiek van de jury heeft geen zin om naar het volgende jaar mee te nemen want volgend jaar zijn er misschien weer andere juryleden die op hele andere dingen letten... Er waren dingen waarvoor mensen vorig jaar aftrek van punten kregen en waar ze nu totaal niet op gelet hebben... en ik heb ook het idee dat gebruik van veel technieken ook niet meegenomen is in het juryoordeel... Hoe meer ik onze topics lees hoe meer vragen als er bij mij naar boven komen...maarja het zal best lastig zijn die beantwoord te krijgen...Kijk de winnaars zullen vast terechte winnaars zijn, maar ik ben dan ook best benieuwd op welke beoordelingspunten wij (jou taart en ook die van mij) minder gescoord hebben dan de rest. Het enigste wat ik zo kan bedenken is dat mijn proeftaartje dan misschien minder gescoord heeft... De volgende keer ga ik ook echt daarmee gewoon doen wat ik lekker vindt, want ik had een vulling in gedachten, maar daar zit een klein beetje slagroom in en ik dacht dat dat misschien wel niet zou mogen omdat er wedstrijden zijn waardat absoluut niet mag, wat ook begrijpelijk is omdat daar de taarten de hele dag staan en vervolgens aan het publiek gegeven wordt.
Ik weet van mijn proeftaart....de red velvet...TE ROOD was!
Smaak was goed.
En wat je zegt, vorig jaar zijn er een aantal punten gegeven waar we dit jaar extra op moesten letten en dit jaar is er weer anders naar gekeken. Dit ligt niet bij de jury als zij hier niet van op de hoogte zijn gebracht. Zo zijn er dit jaar weer extra aandachtspunten meegegeven, maar zal er volgend jaar wel op gelet worden? Er is zo te veel onduidelijkheid.
Ach, weet je......ik ga me de komende tijd op nieuwe dingen (technieken) richten en lekker genieten van mijn hobby/werk.
En deelname aan wedstrijden in deze categorie laat ik voorlopig even achterwege want de lol is er voor mij een beetje af! 
Wat een geweldige Bollywoodtaart! Super bedacht, gemaakt en uitgevoerd.
Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent als je totaal niet meer weet wat een jury precies verwacht.
Hier krijg je gelukkig wel veel credits voor deze prachtige creatie.
Misschien trekt dat je over de streep en kan er weer genoten worden van een wedstrijdtaart van jou bij de volgende gelegenheid.
En die rozen.......wauw!
Nou, als ik een prijs mocht weggeven dan had je hem zeker gekregen!
Ik vind hem absoluut geweldig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn lekkere felle bollywood taart