Onderwerp: Glazuur met eiwit!
Even een vraag ik wil glazuur maken van poeder en gepastureerde eiwit. Moet ik daar ook water bij doen en hoeveel poedersuiker en eiwit heb ik nodig.. Bedankt alvast
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Glazuur met eiwit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even een vraag ik wil glazuur maken van poeder en gepastureerde eiwit. Moet ik daar ook water bij doen en hoeveel poedersuiker en eiwit heb ik nodig.. Bedankt alvast
zie recept royal icing
zie recept royal icing
Bedankt! Ik heb er even naar gekeken, maar zie dat je eiwitpeder nodig heb en daar heb ik naar gezocht en niet gevonden.. Wel op de website, maar heb het morgen nodig.. Kan ik het ook met gepasteuriseerd eiwit doen en hoeveel heb ik daarvoor nodig en moet ik ook water bij doen.. Sorry voor de vele vragen
1 gram eiwitpoeder met 30 gram water is gelijk aan 1 vers eiwit van een M ei.
Ja het kan ook met gepasteuriseerd eiwit, dan dus 35 gram toevoegen en geen water
Ja het kan ook met gepasteuriseerd eiwit, dan dus 35 gram toevoegen en geen water
ahh heel erg bedankt
Dus als ik het goed heb moet ik die 35 gram X 10 gram eiwitpoeder doen en geen water
tipsytaartje schreef:1 gram eiwitpoeder met 30 gram water is gelijk aan 1 vers eiwit van een M ei.
Dus als ik het goed heb moet ik die 35 gram X 10 gram eiwitpoeder doen en geen water
tipsytaartje bedoeld 5 gram eiwitpoeder met 30 gram water is gelijk aan 1 vers eiwit.
Jij kunt dus voor het royal icing recept 70 gram gepasteuriseerd eiwit nemen met 300 tot 500 gram poedersuiker en verder niets.
toutout schreef:tipsytaartje schreef:1 gram eiwitpoeder met 30 gram water is gelijk aan 1 vers eiwit van een M ei.
tipsytaartje bedoeld 5 gram eiwitpoeder met 30 gram water is gelijk aan 1 vers eiwit.
Jij kunt dus voor het royal icing recept 70 gram Gepasteuriseerd eiwit nemen met 300 tot 500 gram poedersuiker en verder niets.
Hahaha dank je wel ik zat al te denken huh 350 gram Gepasteuriseerd eiwit is dat niet veel hahah
Thanks
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Glazuur met eiwit!