1 Laatst bewerkt door AlexandraB (18-01-2011 12:02)

Onderwerp: Toch maar een keer laten zien, Als het lukt.

Ik vind mezelf nog niet zo goed, vooral het bekleden wilt mij niet zo goed lukken. Maar dit taartje vind ik wel lief opzich. Zou graag van jullie wat feedback willen, zodat ik er wat van kan leren.
Nu maar hopen dat het plaatsen van de foto's lukt, want ik heb altijd ruzie met de computer.

http://94.100.123.13/1212900001-1212950000/1212909601-1212909700/1212909631_5_Bqem.jpeg

http://94.100.120.50/1212900001-1212950000/1212909601-1212909700/1212909623_5_x2cW.jpeg

Zo te zien lukt het niet echt, weet iemand wat ik fout doe ? :think:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

2 Laatst bewerkt door Karin09 (18-01-2011 11:53)

Re: Toch maar een keer laten zien, Als het lukt.

link naar foto eindigt altijd op .jpg of .jpeg  jouw links zijn anders

http://94.100.123.13/1212900001-1212950000/1212909601-1212909700/1212909631_5_Bqem.jpeg

deze doet het nu.....als je in mijn berichtje op citeren klikt kun je zien hoe de link moet zijn. Dan kun je het in je eerste berichtje aanpassen.....

3 Laatst bewerkt door AlexandraB (18-01-2011 12:04)

Bedankt dat je me wilde helpen, heb inmiddels je berichtje 3x nagekeken en mijn links aangepast, maar het wil nog steeds niet lukken. :mad:  :mad:
Ik ga het nog maar eens proberen. :s

Lekker slim !! Ik moet natuurlijk ook het beginstukje aanpassen  :o

Zo laat de feedback nu maar komen :Y

4 Laatst bewerkt door Karin09 (18-01-2011 12:04)

het is al gelukt zie ik! Mooie taart!

En nu nog meer showen!  :Y

5

Je zou ook tinypic.com (wel even www ervoor zetten) kunnen gebruiken.

De link die daar wordt weergeven kopieer je in jouw forum bericht, en klaar!

Just my 2 cents.

Groetjes en suc6 ermee - het gaat je vast wel lukken  ;)

Met zoete groet! Akire

6

Leuk taartje, mooie felle kleur en leuke sierrandjes!

Misschien kan je aangeven waar je zelf nog precies moeite mee hebt, dat is makkelijker om daar specifiek tips voor te krijgen.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

7

Met name het bekleden is voor mij nog een drama. Ik heb al een paar workshops gevolgt, maar ik krijg mijn taarten niet strak, vooral de randen is een groot probleem.
Weet niet goed wat ik fout doe, maar vooral aan de onderkant kom ik niet uit en gaat het plooien. Een taart zonder sierrand ziet er bij mij dus ook echt niet uit.  :nooo

8

Ik vind je taartje er goed uitzien hoor! Die plooien heb je verdomd goed weten te verstoppen dan want ik zie ze niet  ;) Ik vind het contrast tussen knalknalroze en wit geweldig, die staat hoog op mijn to-do lijstje  :lol:

9

Yvonne88 schreef:

Ik vind je taartje er goed uitzien hoor! Die plooien heb je verdomd goed weten te verstoppen dan want ik zie ze niet  ;) Ik vind het contrast tussen knalknalroze en wit geweldig, die staat hoog op mijn to-do lijstje  :lol:

:o  :o  :)

10

AlexandraB schreef:

Met name het bekleden is voor mij nog een drama. Ik heb al een paar workshops gevolgt, maar ik krijg mijn taarten niet strak, vooral de randen is een groot probleem.
Weet niet goed wat ik fout doe, maar vooral aan de onderkant kom ik niet uit en gaat het plooien. Een taart zonder sierrand ziet er bij mij dus ook echt niet uit.  :nooo

Ik vind het zelf ook nog lastig om hem aan de onderkant goed strak te krijgen (ben ook nog niet zo lang bezig). Wat bij mij enorm heeft geholpen is het aanschaffen van een draaiplateau, ik weet niet of je die al hebt? Je zou ook in de rubriek "Bekleden" nog eens wat tips kunnen nalezen (over strak afsmeren, smootheren, etc), want er is al heel veel over geschreven. En wat bij mij vooral goed werkt: blijven oefenen! Ze worden steeds strakker.  :)

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

11

Ik vind het mooie taarten. Het is alleen moeilijk om feedback te geven over het strak bekleden  van de onderkant, als die op de foto niet echt goed te zien is. Maar hetgeen dat ik kan zien ziet er goed uit hoor! Gewoon blijven oefenen! En hoe groter het bakblik, hoe gemakkelijk het bekleden  is... ( is mijn ervaring in ieder geval.)

Groetjes Sharon.

12

Het is je gelukt! Prachtige foto's en dito taart. Leuk dat het wit zo tegen het felle roze afsteekt.

Met zoete groet! Akire

13

hey alex..ik zie dat het is gelukt...toppie hoor...ik laad mijn foto'op via photobucket is simpel... wil ik je volgende keer wel een keertje uitleggen hoor als je komt...
enne dat strak krijgen komt helemaal goed in de workshop die je bij mij gaat volgen... let maar op...
het taartje is leuk geworden... leuke kleurtjes...
tot gauw...ik heb je net gemaild over die mold... ;)
groetjes
ook uit Dongen

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

14

Ziet er leuk uit, maar oh wat roze, mijn tanden gaan er bijna van krullen....... :)

15

Hoi Alex,

Leuke taart zeg. Ik hou wel van die felle kleuren. Hoe heb je die zwanen gedaan? Vind ze schitterend.

ps. Leuke avatar. Komt me bekend voor. Waren heeel erg lekker  ;)

Groetjes,
Jolanda

16

Ja, mooi roze is niet lelijk,haha. De ontvangster wilde graag een echte roze taart, nou die kan ze krijgen hoor.
Het leuke is, dat een collega hem zag, en die wil nu ook zo'n roze taart. Ik denk dat ik maar een extra grote tube electric pink ga bestellen. :lol:

Die zwaantjes heb ik met de mould van DPM gemaakt.