26

Re: Mijn lekkere felle bollywood taart

lilo schreef:

Yub, had deze ook al aan jou toe gedicht, Sabrina! Hij is geweldig! (en sinds wanneer kan Bollywood "te druk" zijn???  :D )

:grr:  Geen idee hoe het kan!!!  :lol:

Bedankt!!  :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

27

wow wat een prachtige taart Sabrina.... echt heel mooi alle detaisl..en je rozen zijn prachtig.... moet ik eens bij jou komen leren..
echt complimenten....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

28

Idd, je rozen zijn prachtig, net als de hele taart trouwens!!
:thumb:  :thumb:

Groetjes, Dorothea.

29

Jammer dat je er geen prijs mee hebt behaald , hij is echt onwijs gaaf ! Wat een details zeg en mooie kleurencombinaties.

30

Ik vind het een plaatje. En tips? Het heeft geen zin om die mee te nemen naar volgend jaar. Ze doen er helaas zelf niks mee  :/

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

31

Ohhh Sabrina,prachtig!!!Ik snap niet dat jij geen prijs heb gekregen :nooo

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

32

Onbegrijpelijk dat dit prachtige Bollywood kunstwerk niet in de prijzen is gevallen, ik vind hem toch echt SCHITTEREND en helemaal in het thema passen, inclusief die schitterende rozen! Prachtige kleuren, mooi geboetseerd, perfect afgewerkt, in mijn ogen.

Natuurlijk maakte het warme onthaal thuis het wel goed, maar toch jammer want ik vind dat je hier toch echt een prijs mee had verdiend.  :Y

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

33

Ik vind hem erg mooi en was al vanaf onze workshop voor jullie aan het duimen! Jammer dat je niet gewonnen hebt!

34

Super super mooi!! Al die details geweldig!!

35

Taartiana schreef:

Onbegrijpelijk dat dit prachtige Bollywood kunstwerk niet in de prijzen is gevallen, ik vind hem toch echt SCHITTEREND en helemaal in het thema passen, inclusief die schitterende rozen! Prachtige kleuren, mooi geboetseerd, perfect afgewerkt, in mijn ogen.

Natuurlijk maakte het warme onthaal thuis het wel goed, maar toch jammer want ik vind dat je hier toch echt een prijs mee had verdiend.  :Y

Thanks!!  :o

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

36 Laatst bewerkt door anneke63 (18-01-2011 16:58)

Zoals je al weet vind ik hem helemaal geweldig.
En jij bent dan trots op mij, ik ben zo trots als een pauw op mijn dochter. :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

prachtige taart!!
Tja, je had misschien een snowglobe moeten gebruiken!! ;)

Ik zing mijn eigen wijsje!

38

Nou , ik vind het een schitterende taart! Om vrolijk van te worden!! Erg mooi gedaan hoor, complimenten!! En je rozen zijn prachtig  :thumb:

39

Hey!!

Jou taart was zeker een prijs waard!! Hij was echt super mooi, je mag er trots op zijn.

:Y

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

40

Ik vind hem prachtig en supermooi afgewerkt! De rozen zijn echt schitterend zeg!  :Y

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

41

Vind hem geweldig!!

Ik snap wel waarom ze de rozen niet bij de taart vonden passen, (al zijn ze geweldig hoor!) Ik zou bij Bollywood zelf ook niet aan rozen denken..

Aan de andere kant mag je ook best vernieuwend zijn  :Y
En de rest van de taart is gewoon geheel in stijl! Fraaie technieken en je pareltjes randen zijn schitterend!  :thumb:  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

42

Heel erg mooi wast'ie! En wat een leuke poppetjes heb je d'r bij staan  :thumb:

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

43

Bommeltje schreef:

Vind hem geweldig!!

Ik snap wel waarom ze de rozen niet bij de taart vonden passen, (al zijn ze geweldig hoor!) Ik zou bij Bollywood zelf ook niet aan rozen denken..

Aan de andere kant mag je ook best vernieuwend zijn  :Y
En de rest van de taart is gewoon geheel in stijl! Fraaie technieken en je pareltjes randen zijn schitterend!  :thumb:  :thumb:

Thanks!
Hmmm....ik vind het juist erg fleurig hahaha!
Maar de reden was dat het TE druk was, had ze dus beter achterwege kunnen laten, dus niet dat het er niet bij paste!  ;)

44

Nou ik vind hem ook geweldig hoor, je rozen zouden er dan wel niet bij passen zoals hun zeggen, maar ze zijn prachtig gemaakt. :thumb:

Groetjes Bianca Wolst

45

Voor deze mooie taart log ik speciaal in. Jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen. Ik vind je taart echt heel prachtig :thumb:  :thumb:

46

Keksi schreef:

Voor deze mooie taart log ik speciaal in. Jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen. Ik vind je taart echt heel prachtig :thumb:  :thumb:

Wat lief dat je speciaal inlogt!  ;)
Bedankt voor je compliment!

47

geen prijs ,vind um super mooi zowel de kleuren als de rest dus ???gelukkig een warm onthaal,dat maakt alles goed.
taartgroetjes Carla

geen prijs, daar snap ik niks van

cake my day

49

Ik vind je taart prachtig  :thumb: en ik heb veel geleerd van je workshop rozen maken, maar die moet ik nog minstens 200x oefenen voordat ze een beetje op die van jou lijken

50

Ik vind 'm echt prachtig!! Als ik had moeten kiezen was ie zeker in de prijzen gevallen  :Y

Vooral die rozen, WAUW!!