1 Laatst bewerkt door Kellaigh (18-01-2011 16:54)

Onderwerp: Is dit ontwerp leuk?

Ik neem een 'zomaar' taartje mee naar mijn vriend dit weekend.
Ze zijn allemaal zeer onder de indruk geweest van de foto van mijn eerste taartje, een pip achtige bloesem stijl had ik erop.

Nu wilde ik iets met het thema liefde, of visjes, want mijn vriend heeft net een nieuw aquarium. Nu kwam ik dus op het idee van kussende visjes!

Hier het ontwerp, ik heb maar even een kleurplaat van een vis verbouwd naar 2 kussende visjes;
http://i56.tinypic.com/20igig5.png

Mijn vriend vind het leuk, maar ik weet het toch niet helemaal zeker.
Op de onderste, lichtblauwe laag marsepein komt zo'n bloemenpatroontje, met stempels. En ik wil de topper iets kleiner hebben dan hij nu is, om mooie proporties aan te houden.
Ik zit te denken om het zeewier en zand enzo weg te laten, dus alleen het rondje met parelrand en de vissen erin.

Wat denken jullie?
Het word overigens mijn eerste puzzel, maar de vissen leken mij goed te doen?
Ohja, en zal ik er zwarte lijntjes omheen doen?

2

Re: Is dit ontwerp leuk?

Ik zou 'm zo groot laten. Ik weet ook niet of ik de zeewier weg zou laten  :think: . Zwarte lijntjes doe ik bijna nergens om. Alleen bij Blond. Bij Bumba en Hello Kitty vind ik dat het de afbeelding hard maakt. Maar je moet het geheel zien. Lijntjes kunnen er altijd nog omheen.
Succes! Show je 'm wel in de parade?

3

Oke, geen lijntjes dus :)
En hij is idd best mooi op deze grootte.
Ik hoop dat het puzzelen een beetje lukt, mijn vorige poging zat vol scheurtjes en was niet echt strak, dus ik had de puzzel maar vervangen door roosjes.

4

Ik vind het een leuk ontwerp, ik zou ook idd de zeewier er wel bij doen.

Groetjes Eline

Zeewier wel doen anders wordt het een beetje te flets.

Life is what you bake it.

6

Oke, bedankt dames :D
Morgen ga ik hem maken :)

7

een mooi plaatje is het, ikzelf zo geen zwart lijntje erom doen.