Re: Mijn inzendingen voor DCE en zilver voor mijn bloemen
Je bloemen zijn mooi, gefeliciteerd met je prijs 
Ik vond je dame ook erg mooi en origineel, eerlijk gezegd vond ik deze veel mooier dan de taart die derde werd in de categorie in 3D...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn inzendingen voor DCE en zilver voor mijn bloemen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vond je dame ook erg mooi en origineel, eerlijk gezegd vond ik deze veel mooier dan de taart die derde werd in de categorie in 3D...
verveelde je je ofzo??????????
Super gedaan Jo
(zat al te wachten tot je zou plaatsen )
Nee vervelen deed ik me niet maar had vorig jaar aan het eind niet zo heel veel taarten dus wel alle tijd. 
Dank je wel.. Heel eerlijk gezegd, ik ook

Ik ben speciaal op zoek gegaan naar een topic van jou, om eindelijk die oosterse prinses te zien. Ik had bij Wendy al iets van de jurk voorbij zien komen, maar zie ik haar helemaal. Ze is hartstikke leuk geworden joh!
En je bloemen, terecht een prijs hoor! En ik vind ook dat je het hele plaatje echt in bollywoodstijl hebt gegoten met dat filmblik enzo, super gedaan!
Van harte gefeliciteerd, geniet er van. 
Wat prachtig! Je zal wel ontzettend trots op jezelf zijn en dat moet ook. Felicitaties.
De presentatie van de bloemen heeft je veel punten opgeleverd!! En wat leuk dat dat speciaal vermeld werd voordat de uitslag bekend gemaakt werd
Vond je stapeltaart ook hartstikke mooi, veel inspiratie opgedaan.
Ook de verhouding waren goed, da's altijd weer moeilijk te bepalen als je het ontwerp maakt.
Al met al: supergoed gedaan!!
Ik wist het ik wist het.
Ik zei het toch, ze zijn ook prachtig, gefeliciteerd. 
Oz zeg, ik vind ze allemaal helemaal top! 
Gefeliciteerd met je zilver!!! Het ziet er dan ook geweldig uit!!!
En zo orgineel!
En wat mij (ons) betreft had je zeker een prijs gewonnen in de 3d categorie! 
Ik ben speciaal op zoek gegaan naar een topic van jou, om eindelijk die oosterse prinses te zien.
Het is een echte bollywood barbie maar dan op mijn manier en moeten werken met de materialen die ik had
![http://www.bollywoodwebshop.nl/images/uploads/barbie_rajasthani1[1]_copy.jpg](http://www.bollywoodwebshop.nl/images/uploads/barbie_rajasthani1[1]_copy.jpg)
Achteraf hoorde ik van de jury dat ze niet eens wisten dat die bestonden.
En wat mij (ons) betreft had je zeker een prijs gewonnen in de 3d categorie!
Dank je wel 
Gefeliciteerd met je behaalde tweede plaats,super!!!
En dan ook nog twee andere inzendingen,petje af hoor!!!
Top gedaan

heel leuk bloemarrangement, vooral zo met die filmstrip enzo!
Gaaf zeg, wat een werk heb je gehad!!
En gefeliciteerd natuurlijk 
Nogmaals gefeliciteerd, je verdient alleen al een medaille door het harde werken, super gedaan!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn inzendingen voor DCE en zilver voor mijn bloemen