1 Laatst bewerkt door chocotoetje (18-01-2011 11:22)

Onderwerp: [FEEDBACK] prinses in de spiegel

er is iets...
iets dat niet klopt of zo, of dat ontbreekt..
behalve dan die ogen.. grr wat een drama om dat mooi te krijgen.
graag tips om haar mooier te krijgen!?

thnx alvast!

voor de foto met het nieuwe resultaat kan je een stukje naar beneden scrollen ;)

http://i139.photobucket.com/albums/q306/sandra_van_overeem/003-2.jpg?t=1295301319

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

2

Re: [FEEDBACK] prinses in de spiegel

mischien nog wat haar en een oortje aan de linkerkant, verder vind ik haar prachtig  :thumb:

3

ik denk dat dat het niet is, ze kijkt schuin naar voren, dus dat oor zie je dan niet...

... toch??
(op het plaatje in ieder geval niet :D)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

4

Daar ben ik het mee eens, dat oortje zou je niet zien dan.  Ik vind haar prachtig, ik zou het niet kunnen!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

nou ik denk dat ik ook wat haar aan de linkerkant zou doen... je kan het er toch bij houden, als het niks ia laat je het weg. verder erg mooi gedaan!!!

6

misschien haar pony links iets langer aan de zijkant maken en dat je iets minder van haar voorhoofd (boven haar oog zeg maar) ziet.
Ik heb mijn vinger erop gehouden :lol: en volgens mij is het dan ietsje mooier (denk ik)

Ik heb ooit eens 3 prinsessen gepuzzeld en die werden in de reactie travestieten genoemd  :mad:

buiten dat ik ook "iets" aan de linker kant zie vind ik haar echt super, ook vooral de ogen :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

7

Volgens mij ligt het aan het linker oogje.Het kleine witte stipje moet naar de andere kant,

8

thnx dames!

hier kan ik wel iets mee, jullie zien het resultaat op de taart!

9

volgens mij is het inderdaad dat witte puntje in de ogen dat je er nog in doet voor een soort sprankeling. ik heb gelezen dat dat aan dezelfde kant moet zitten bij beide ogen, anders krijg je een soort van scheel.
Verder vind ik haar erg mooi gelukt hoor!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

10

ik zou het niet weten en zou het je ook niet nadoen! Ze is heel erg mooi!

11

Volgens mij zitten pupillen, zwart, altijd in het midden van de iris, blauw. Ook als ze scheef kijkt. Dat is wat ik eraan zie, en een afgezakte borst, voor de kijker rechts  ;)
Dat lijstje vind ik dan weer heel schattig!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

misschien het witte stipje in haar li oog, naar rechts

cake my day

13 Laatst bewerkt door leonietje (18-01-2011 09:06)

Ik vind haar al geweldig hoor  :thumb: maar de witte stipjes in de pupillen horen allebei dezelfde kant op te zitten (dat is namelijk de weerspiegeling van het licht)
Ik zou aan de linkerkant nog een haarlokje maken en misschien nog een klein roze blosje op de wangetjes met bijv. Pink dust. Leeft het ook altijd wat van op.

14

Ik zou zeggen: niks meer aan doen!!! wat 'n beauty!! :Y

15

taartdoos schreef:

Volgens mij zitten pupillen, zwart, altijd in het midden van de iris, blauw. Ook als ze scheef kijkt.

ja... dat dacht ik ook, maar heb het exact zoals het voorbeeld gedaan en als ik het wel in het midden deed, stond het ook weer gek...  :think:

ik ga in iedergeval nog iets met dr rommelen (borsten liften enzo ;) )

ik vind r super! zou alleen proberen wat aan de neus te veranderen :o

I never met a calorie I didn't like....

17

http://i139.photobucket.com/albums/q306/sandra_van_overeem/002-3.jpg?t=1295345600

dit is wat ik tot nu toe veranderd heb, beter?

en idd die neus, daar ben ik nu ook niet happy mee, maar gewoon een bolletje dr op vind ik ook niet echt iets...?

yep, ik vind hem veel beter. wat een kleine verandering wel niet kan doen.

cake my day

19

Zo is t'ie meteen beter!! En die neus...Ik heb wel eens heel klein bolletje onder de puzzel gelegd zodat het iets meer 3D wordt. Misschien dat je dat nog kan proberen?

20

Ik vind haar heel mooi hoor, doe het je niet na

21

leonietje schreef:

Zo is t'ie meteen beter!! En die neus...Ik heb wel eens heel klein bolletje onder de puzzel gelegd zodat het iets meer 3D wordt. Misschien dat je dat nog kan proberen?

ja...  :Y  ga ik proberen!

22

Wow echt mooi zeg! Ik vind de verbetering met de witte stipjes echt een verschil maken. Grappig hoe zoiets kleins toch uitmaakt.

Misschien dat het rechteroog (voor de kijkers links) iets te scheef staat? Of stond het zo in het voorbeeld?

Verder moet je dit commentaar zien als een gevalletje de beste stuurlui want ik heb zelf nog maar 2 keer cupcakes gemaakt and thats it ;).

mijn dochtertje vindt hem super, ze zit hier naast me op de bank te roepen:
o, die wil ik, die wil ik, die roosje is wel makkelijk, met glitters, kan je die maken?????? :lol:

voor kinderen is het dus al helemaal :thumb:

I never met a calorie I didn't like....

24

Ik vond hem al heel mooi maar nu met die oogjes zo is hij helemaal prachtig! Ik wou dat ik dit kon!

25

Ik vind 'm heel erg mooi  :Y