Re: Jungletaart voor mijn jarige zoontje!!
ach wat een prachtige en lieve taart! Die olifant vind'k gewoon super!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Jungletaart voor mijn jarige zoontje!!
ach wat een prachtige en lieve taart! Die olifant vind'k gewoon super!
Gefeliciteerd met je zoontje.
En je taart is geweldig, mooi geboetseerd.
Wat zal je zoontje blij zijn als hij dit ziet 
gefeliciteerd, wat een mooie en toch rustige taart.
heel leuk dit, en erg origineel ook! nog niet gezien 
Supermooie taart zeg!!!
Hij is geweldig hoor, en zo mooi geboetseerd ook
Super hoor
Van harte Gefliciteerd met je zoontje
conny4u schreef:Liene schreef:Ik heb het al vaker gezegd volgens mij, maar ik ben zoooooo'n fan van jouw taarten
Ook deze is weer helemaal top!
Kan me helemaal voorstellen dat je zoontje er hartstikke blij mee was!enne hier sluit ik me bij aan....was precies wat ik wilde schrijven
![]()
super gedaan!!!
enne die palmboom..staat daar een how to van? heb binnenkort een jungle/diego thema taart en ik vind deze wel heel mooi.Bedankt dames.... bloos bloos...
dank je wel voor de link
Ja ze heeft uitleg gegeven over deze palmboom in haar eigen topic:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=129188
Succes!
Wat zal je zoontje blij geweest zijn en hij had vast een hele trotse mama, wat een prachtige taart!
zo mooi, zo leuk.... geweldig!!!
Wat kan jij prachtig strak boetseren, zo netjes!
En leuk ontwerp, geweldige taart!
Wat een ontzettend gave taart. Super lief geboetseerd en je letters die zijn echt prachtig!!!
Plaatje 
Wat een beauty! Zo crisp&clean, zo netjes afgewerkt: TOP! En alsnog gefeliciteerd met je zoontje!
( Kan ik uit die naam afleiden dat jij ook een geliefde naar zijn vaderland bent gevolgd?
)
alles is prachtig, ik neem de vrijheid om de taart op te slaan.
wow!! wat een geweldige taart!! wat een superleuke geboetseerde beessies! en die letters ook zo gaaf!
super!!
hoe krijg je trouwens de taarten zo netjes afgesneden aan de onderrand??? vertel ons je geheim...
o, wat is deze geweldig! daar word je toch helemaal blij van!
mijn mond valt open alles zo mooi strak super super mooi!!
Wat een mooie taart. En tjee ik ben jaloers wat krijg je je taarten strak bekleed.
Wow, schitterend
De boetseersels zijn geweldig.
En die letters, heel origineel
Wat een beauty! Zo crisp&clean, zo netjes afgewerkt: TOP! En alsnog gefeliciteerd met je zoontje!
( Kan ik uit die naam afleiden dat jij ook een geliefde naar zijn vaderland bent gevolgd?
)
Was geen slechte keuze! Ik ben Nederland ook enorm gaan waarderen sindsdien, maar ik voel me hier ook helemaal happy!
hoe krijg je trouwens de taarten zo netjes afgesneden aan de onderrand??? vertel ons je geheim...
Die vraag werd me al eens eerder gesteld en toen heb ik 'mijn' methode uitgelegd in datzelfde topic:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=120404
Ergens tussen de berichtjes staat de uitleg over hoe ik mijn taarten bekleed. Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Enne... bedankt allemaal voor de complimentjes...
Erg leuk om te lezen!
een mooie stapel heb jij gemaakt
. En nog van harte gefeliciteerd met je zoontje.
Geweldig is ie, zo netjes en leuk en vrolijk! Van harte met je grote jongen 
Adrienne schreef:Wat een beauty! Zo crisp&clean, zo netjes afgewerkt: TOP! En alsnog gefeliciteerd met je zoontje!
)
Was geen slechte keuze! Ik ben Nederland ook enorm gaan waarderen sindsdien, maar ik voel me hier ook helemaal happy!
Same here!

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Jungletaart voor mijn jarige zoontje!!