Onderwerp: mexican paste
Ik heb op de beurs mexican paste gekocht, om dus uit te proberen.
Heb ik gisteren en baby geboetseerd, alleen dat spul plakt nogal, wat kan ik daaraan doen?
Heel irri als je het moet kleuren dus.
Groetjes Bianka
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » mexican paste
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb op de beurs mexican paste gekocht, om dus uit te proberen.
Heb ik gisteren en baby geboetseerd, alleen dat spul plakt nogal, wat kan ik daaraan doen?
Heel irri als je het moet kleuren dus.
Groetjes Bianka
crisco gebruiken.....
uuhh wat is dat?
mexican paste is niet echt om te boetseren, meer voor patchworkcutters, of als je iets wilt maken zoals een bloem oid, die je uitsteekt en die uit moet harden. Modeling paste of fondant met tylose is om de boetseren
Als de Mexican Paste teveel plakt, dan kun je er wat poedersuiker doorheen mengen tot het een mooie, stevige bal wordt.
Ik rol mijn Mexican Paste daarna altijd in 2 stukken doorzichtige folie en berg het daarna luchtdicht verpakt op.
Voor het gebruik kneed ik het nog even door.
Ik maak mijn Mexican Paste zelf volgens het makkelijke (!) recept van deze site. Suiker, water en tylose...dat is alles.
Ik gebruik het heel veel en meng het altijd door mijn fondant, zodat ik geen tylose nodig heb (want die zit er al doorheen), ik maak er bloemen mee, bouw er huisjes van en kan dus niet meer zonder..
Hoop dat je er iets aan hebt!
oohhh ik heb er zeker wat aan! ik ben nog maar net bezig om dus een beetje te boetseren, dus hierin nog een groentje haha
die pasta die ik nu gebruik was trouwens ook heel duur, als je het zelf kan maken dan scheelt dat enorm.
Tylose heb ik, en ik gebruik over het algemeen heel veel fondante (vind ik makkelijker dan marsepijn).
de mexican paste die ik nu heb zal ik nog eens proberen met wat poedersuiker er door heen, het ruikt trouwens wel heel lekker
En dan voor de bloemen.
bedankt dames!
Groetjes Bianka
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » mexican paste