Re: It's my cake!!
WOWIE!! Deze is echt zoooo prachtig!! Heel orgineel en super mooi!
Hoe krijg je het toch verzonnen elke keer! Petje af!
[edit] dat stencillen zou ik wel graag willen leren! Wanneer is de eerste workshop? 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » It's my cake!!
WOWIE!! Deze is echt zoooo prachtig!! Heel orgineel en super mooi!
Hoe krijg je het toch verzonnen elke keer! Petje af!
[edit] dat stencillen zou ik wel graag willen leren! Wanneer is de eerste workshop? 
WOW, waar haal je het toch vandaan! Echt prachtig!
Echt een prachttaart!! De vormen zijn misschien niet zo mijn ding, maar de stijl vind ik dan weer helemaal geweldig!! 
Heeeeeel erg mooi!!!

Echt een prachttaart!! De vormen zijn misschien niet zo mijn ding, maar de stijl vind ik dan weer helemaal geweldig!!
Heel fijn dat je daar gewoon eerlijk in bent, dat kan ik erg goed waarderen 
Yvonne88 schreef:Echt een prachttaart!! De vormen zijn misschien niet zo mijn ding, maar de stijl vind ik dan weer helemaal geweldig!!
Heel fijn dat je daar gewoon eerlijk in bent, dat kan ik erg goed waarderen
Toppie!
wauw wat een kunstwerk.
werkelijk prachtig
...... wat doe ik hier nog.....
Echt gobsmacked, Suuz - wat een prachtexemplaar!!
Enne, ik ben fan van Bon Jovi, vooral als ik ff een oppepper nodig heb om door te gaan met taart (of schoonmaken ofzo). En dan keihard meeblèren, hoort verder toch niemand in het gebouw 
Ziet er weer geweldig uit! 
...... wat doe ik hier nog.....
Echt gobsmacked, Suuz - wat een prachtexemplaar!!
Enne, ik ben fan van Bon Jovi, vooral als ik ff een oppepper nodig heb om door te gaan met taart (of schoonmaken ofzo). En dan keihard meeblèren, hoort verder toch niemand in het gebouw
Ik kan me nochtans goed herinneren dat je ergens goud hebt gewonnen...

Het is weer een plaatje
Ik ben jaloers op je talent 
Wauw.. echt een plaatje! Het is altijd weer een genot om naar jou creaties te kijken. Je maakt echt kunstwerken, gewoon weg prachtig!!

Je schrijft "dan kan de taart mooi in de etalage van mijn winkel" oid
Waar zit jou winkel dan? Ik heb jouw website nageplozen maar kon geen vestigingsadres vinden...
Alvast bedankt!
Enneh... prachtige taart

Ja hoor, hij is weer geweldig!
Knap hoe je het weer voor elkaar krijgt!
Oei, nog helemaal niet gereageerd, maar ik had hem wel al bij Annemieke zitten te bewonderen. Echt prachtig!!! de topper maakt 'm helemaal af! Mag ik vragen hoe je de gouden randjes aan de zijkanten hebt gemaakt? Heb je daar een mould voor?
Groetjes!
José
Wat beeeeldschoon is die taart weer. Ik blijf steeds weer met mijn mond open staan als ik naar jouw taarten kijk. Iedere volgende taart steeds mog mooier dan de vorige. Ongeloofelijk.
Je schrijft "dan kan de taart mooi in de etalage van mijn winkel" oid
Waar zit jou winkel dan? Ik heb jouw website nageplozen maar kon geen vestigingsadres vinden...Alvast bedankt!
Enneh... prachtige taart
![]()
![]()
Binnenkort.... hoop ik
En meer zeg ik niet
Die gouden randjes zijn trouwens gespoten met ri en daarna geschilderd.
En ik heb van Mamakaat nog de uitdrukkelijke opdracht gekregen om de randjes van de cricutbloempjes ook goud te maken 
erg bijzonder, echt een plaatje 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » It's my cake!!