1

Onderwerp: Hoe fiks ik deze dummie?

Zo kreeg ik een week of wat geleden deze dummie met de pakketdienst. Het leek me geen onoverkoombaar probleem, dus ik vond het teveel moeite om het terug te sturen naar de webshop waar ik het vandaan heb.

Maar nu, wat is de beste manier om die strepen weg te werken?

http://i112.photobucket.com/albums/n185/Kaatjekikker/5bd36cad.jpg

Groetjes Karine

2

Re: Hoe fiks ik deze dummie?

Of een rolletje fondant er in leggen en glad smoothen.. of bij werken met icing!

3

Of een beetje botercreme misschien?

Groetjes Eline

Omdraaien  :+ ?? Of zitten daar ook die strepen?

Stuk taartkarton over gehele dummie plakken?

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

slagroomtoefje schreef:

Omdraaien  :+ ?? Of zitten daar ook die strepen?

Stuk taartkarton over gehele dummie plakken?

Nee, want deze kant heeft een mooie afgeronde rand. En de onderkant niet.

Groetjes Karine

6

Ik zou het met royal icing doen. Daar werk ik ook altijd gaten en scheurtjes in dummies mee weg.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Frituurvet, al dan niet gesmolten.

Life is what you bake it.

En dichtplamuren met een fikse lik crisco??? Het belangrijkst zijn de 4-5 cm aan de buitenkanten, er komt nog een dummie bovenop namelijk.

Groetjes Karine

9 Laatst bewerkt door Annelies (17-01-2011 16:17)

Kaatjekikker schreef:

En dichtplamuren met een fikse lik crisco??? Het belangrijkst zijn de 4-5 cm aan de buitenkanten, er komt nog een dummie bovenop namelijk.

Ik denk dat Crisco te zacht blijft Karine. Bovendien als het een beetje te warm wordt heb je kans dat de Crisco gaat smelten..... :s
Ik zou kiezen voor een heel dun rolletje fondant (dat goed hard wordt, b.v. Bakels) en daarna strak maken met royal icing.

Hoop dat je er iets aan hebt! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

10

Annelies schreef:
Kaatjekikker schreef:

Ik denk dat Crisco te zacht blijft Karine. Bovendien als het een beetje te warm wordt heb je kans dat de Crisco gaat smelten..... :s
Ik zou kiezen voor een heel dun rolletje fondant (dat goed hard wordt, b.v. Bakels) en daarna strak maken met royal icing.

Hoop dat je er iets aan hebt! ;)

Jazeker! Bedankt allemaal.

Crisco, geen goed idee dus ;)

Ik ga idd voor de combi van wat fondant, royal icing. Of misschien heeft mijn man nog een tube plamuur liggen  :lol:

Groetjes Karine