1

Onderwerp: Moet DE niettang van Office Space boetseren, maar hoe?

Geweldige film is dat, Office Space. Maar moet dus een rode Swingline Stapler boetseren, voor op de verjaardagstaart van mijn man.

Ik heb natuurlijk al plaatjes bekeken, en het lijkt wel te doen, hoor, maar misschien weet iemand  een how to van het boetseren van een dergelijke niettang? Vooral het iets open blijven staan lijkt me lastig, ik werk met marsepein....

Alvast bedankt voor het meedenken!

2

Re: Moet DE niettang van Office Space boetseren, maar hoe?

Ik heb even gezocht, maar geen how-to gevonden. Ik vraag me af of marsepein wel stevig genoeg is om het te laten openstaan :think:

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Liens schreef:

Ik heb even gezocht, maar geen how-to gevonden. Ik vraag me af of marsepein wel stevig genoeg is om het te laten openstaan :think:

Bedankt! Had ook al gezochten niets gevonden.
Ja, dat dacht ik ook al, misschien toch maar iets verzinnen dat het op elkaar rust. Stukje zwart er tussen of zo.

4

Ik zou het zeker met fondant doen, tenzij je het heeeeeeeeel lang (denk aan weken) kunt laten drogen. Ik zou het in twee delen maken, de bovenste deel op zijn kop maken en laten uitharden. Het onderste deel dan gewoon zoals het moet worden maken. Als het bovenste deel droog is, hem met royal icing vast zetten in het onderste deel, en met stukjes spons ondersteunen totdat het droog is.

Ik zie trouwens dat je vlakbij mij zit. Wat leuk!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Ik denk ook dat je beter met fondant werkt want anders gaat het bovenste 'hangende' deel inzakken vrees ik.

Wat Glamour voorstelt lijkt me een ideale oplossing!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

6

Thanx meiden! Het resultaat gaan jullie t.z.t zien, heb nog wel even (hij is 9 februari jarig) en @Glamour, ik heb mailcontact met je gehad over de workshop tastaart maken ;)

7

oooh ben jij dat! Wat leuk! Heel veel succes met de niettang! Dat gaat je vast en zeker lukken!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me