1

Onderwerp: Uit pure jaloezie..

hebben we zaterdag avond zitten freubelen in een huisje ergens in Weert... jaja... wij waren stikjaloers op de mensen die wél naar Lorraine McKay gingen (zoals Wendy :P), en hebben dus een avondje heerlijk zitten boetseren. En wat nu zo leuk was... ze werden allemaal heeeeeeeeeeel anders! ;) Geïnspireerd op Lorraine's ontwerp...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TUOUF4ID.jpg

Toch nog best een leuk resultaat vind ik (hoewel ik hem toch heel graag bij Lorraine had gemaakt).

en dan heb ik vrijdagochtend deze babyshower cupcakes nog gemaakt. Niet heel bijzonder, maar als ik dan toch een topic open...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZZ3ZPSWK.jpg

Bedankt voor het kijken!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: Uit pure jaloezie..

Ooow vind het nog steeds een schatje. Prachtig gemaakt  :Y  :Y  :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Ontzettend mooi!! Maar ik snap wel dat je liever bij Lorraine was aangeschoven.

Groetjes van Nicole!!

Haha, dat mondje is wel héél erg ala Lorraine!!  :Y
Ik vind haar heel mooi!!

Ik zing mijn eigen wijsje!

5

heel mooi ook de cc's hoor!

6

ze zijn heel mooi geworden  :Y Maare je had ook hier naar Geleen kunnen komen freubelen, ik had nog genoeg freubelwerk  :lol:
Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad en het gister ook nog leuk hebben gehad. Ik vind het in ieder geval erg leuk om jullie weer even gezien te hebben  :)

Veel liefs Rafaëla

:thumb: zie je, jij hebt helemaal geen workshop nodig! ;)

I never met a calorie I didn't like....

8

Rafaela schreef:

ze zijn heel mooi geworden  :Y Maare je had ook hier naar Geleen kunnen komen freubelen, ik had nog genoeg freubelwerk  :lol:
Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad en het gister ook nog leuk hebben gehad. Ik vind het in ieder geval erg leuk om jullie weer even gezien te hebben  :)

Het was superleuk om je weer te zien! Enne... jouw taart is ook prachtig geworden zonder ons hoor! Volgend jaar kom ik je helpen hoor!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Wouwie,wat mooi gemaakt :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

10

:lol:  Nooit geweten dat jaloezie creatief kon werken!!!
Of kon je zonder je ouwe slapie niet slapen :D  :+

Wat een lieffie!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

11

Annelies schreef:

:lol:  Nooit geweten dat jaloezie creatief kon werken!!!
Of kon je zonder je ouwe slapie niet slapen :D  :+

Wat een lieffie!!

Mijn nieuwe slapie maakte gewoon te weinig herrie :lol: hihi...

12

heel mooi :thumb:

groetjes Madhuri

13

het is een schatje, erg leuk geworden! Vooral lekker jaloers blijven hoor!!! Je krijgt er prachtige kunstwerkjes van!

groeten, Bianca
TAART in huis

14

Wat jammer :s , ik had ook wel mee willen frobelen in Weert, ik woon namelijk zelf ook in Weert

Heb nog een hoop te leren als ik die mooie taarten allemaal zie.

15

Een schatje! Ik heb geen foto van de mijne en de autorit is haar niet zo goed bevallen. :( Ik zou natuurlijk kunnen repareren, als ik tijd heb.........

Ik ga even oefenen op mijn slaapgeluiden.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com