1

Onderwerp: [SPOED]inspiratie gezocht 25 jarig jubileum

Hallo allemaal,

Heb uiteraard last minute weer eens iets bedacht...
Een collega van mij (blokker) is morgen 25 jaar aan de zaak. Ik heb een aantal jaren met haar samen gewerkt, maar nu staat ze in een ander filiaal.
Ik ga er morgen ff heen om een bakkie te doen uiteraard.
Gisteravond in bed bedacht ik mij dat ik ook wel een klein taartje kon doen ipv een bloemetje want die krijgt ze natuurlijk ook al genoeg. Stom eigenlijk dat ik zo laat pas op dat idee kwam maar goed.
Taartje moet vanavond gemaakt worden en heb niet megaveel tijd. Heb toevallig nog 2 mini ronde biscuits liggen van 12 cm doorsnede. Op zich wel een grappig maatje om kado te doen, maar wat doe ik ermee? Tis beetje klein om een tekst op te maken en iets rechtopstaands gaat ook niet meer lukken.
Iemand een idee voor mij??

2 Laatst bewerkt door joyvin (17-01-2011 10:26)

Re: [SPOED]inspiratie gezocht 25 jarig jubileum

mooie roosjes erop en de 25 erbij? of een bloemenmandje ervan maken, en ook met de 25 erbij.

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

Re: [SPOED]inspiratie gezocht 25 jarig jubileum

Wel een leuk idee een bloemenmandje. Alleen...ik heb geen impressiemat voor de houtstructuur en dat vlechten zie ik mezelf op dit moment ook niet doen (het moet een beetje snel en dan weet ik precies hoe dat gaat bij mij :P).
Maar ik heb wel ergens een foto gezien hoe het ook wel kan zodat het toch beetje een mandje lijkt aan de zijkant.
Heb nog een uurtje voordat ik moet werken, kan wel alvast een zooi bloemetjes maken, scheelt dat vanavond ook weer.

Andere tips blijven ook welkom uiteraard :)