Onderwerp: een leuke taarten site in groningen!

Dit is de site voor taarten enzo!
www.taarten-enzo.webklik.nl

Worden jullie ook lid van de hyves????
www.taarten-enzo1.hyves.nl

Re: een leuke taarten site in groningen!

Leuke site!

Het woord marsepein staat op je startpagina met 'ij' geschreven, verderop staat dit wel goed.

Maar... verstuur je je taarten??  :think:
Hoe zien die er dan uit als ze bij de klant worden afgeleverd? Of breng je ze dan en moet ik niet aan de TNT denken?  :P

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

Ik zou oppassen met een prijslijst en bestelformulier op je site als je geen KvK hebt. (Althans, er staat geen KvK nummer op de site)
Hier kun je problemen mee krijgen, want zoals je het nu presenteert kun je het niet meer een hobby noemen!

Verder staat er naast "marsepijn" op de startpagina meteen daarna "en... versierd" maar niets erachter. Ik neem aan dat daar fondant moet staan?

Verder een mooie site! :thumb:

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

ja als mensen de taart willen laten verzenden dan kan dat inderdaad en dat doen ze via tnt ja.

En de taarten worden bekleed en versierd met marsepein of fondant.

en nee ik heb geen kvk nummer want k ben nog geen 18 , kan ik dat wel doen of niet? mischien iemand anders wel want deze site is niet aleen van mij , ook van iemand van 31 jaar , zou die gewoon kvk nummer kunnen aanvragen? of hoe werkt dat ?!
uitleg zou fijn zijn  :o  :D

Hoi,

Ja hoor, iemand van 31 kan gewoon een KvK nummer aanvragen. Ik ben 30 (ai, wat oud  :s  :lol: ) en heb er ook gewoon een. Voor informatie kun je het beste gewoon op de site van het KvK kijken!

En verzenden met TNT...  :nooo  Niet doen joh! Die houden de pakjes echt niet rechtop en het kan ook zomaar een dag lang in een hete auto liggen! Neem dat risico niet joh! Laat ze hem komen ophalen of bezorg ze zelf voor kilometervergoeding!!!

Succes!

Groetjes Liesbeth

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

6

kvk nr aanvragen betekent dat je een eigen zaak gaat beginnen en daar komt veel meer bij kijken dat wel of geen prijslijst op je site.

Ik weet niet of je al eens een taart hebt laten verzenden, maar ze gooien behoorlijk met pakjes dus ik  zou het er niet op wagen.

Verder staat er nog een barbietaart op met een watermerk van iemand anders, dat zou ik niet doen (tenzij het degene is met wie je samen doet en je toestemming hebt)

En ik zou lekker doorgaan met oefenen.

Alles goed???? nee 3 fout

Ja ik heb toestemming gekregen voor de foto er op te zetten.
Maar als ik dat allemaal wil gaan doen met die kvk enzo wat zou ik zelf kwijt zijn ongeveer dan? ik heb nog niet gekeken op de site van kvk hoor dus ik vraag het eerst hier wel even want als het super duur gaat worden gaat dat niet gebeuren haha

8

Ik zou ook even naar te teksten kijken..............taalfouten in een site waarin je je producten aanprijst komen niet echt professioneel over............

9

als je in bakken voor anderen zoekt op kvk, dan vind je heel veel. Als je een eigen bedrijf begint, moet je je inschrijven bij de kvk en de belastingdienst als bedrijf. Over al je verkopen moet je dan BTW afdragen en je moet een bedrijfsadministratie bijhouden. Elke kwartaal moet je omzetbelasting aangeven en betalen, en aan het einde van elk jaar moet je je winst aangeven bij je inkomsten belasting en betaal je belasting over je inkomsten.

Als je geen bedrijf wilt beginnen, kun je de website niet zo laten. Je verkoopt nu echt dingen, dan moet je wel een bedrijf hebben.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

okee bedankt!

en karin , welke spelfouten als ik vragen mag?

11

kunnen worden opgehaalt  d-t/

in groningen , Of verzenden hoofdletters?

nou dankje zal het gelijk veranderen  :thumb: